Lanțul de restaurante Hercule se extinde şi în 2017

20.03.2017

Lanțul de restaurante de tip fast-food Hercule își consolidează și extinde rețeaua în anul 2017. Aceasta deţine, în prezent, unități în Timișoara, Reșița, Pitești, Deva și Vaslui și are în plan ca anul acesta să mai deschidă unități în câteva dintre cele mai importante orașe din România: Cluj-Napoca, Constanța, Brașov și Râmnicu Vâlcea.

De asemenea, lanţul de restaurante a înregistrat la finalul anului 2016 o cifră de afaceri de circa 1 milion de euro.

“Hercule e un lanț care promovează conceptul de tavernă tipic grecească adaptată formatului fast-food, cu rețete speciale ce trimit cu gândul la atmosfera de vacanță, de relaxare și veselie specifică acesteia. De la numele vechiului erou mitologic, simbol al forței și vitejiei, la preparatele ușoare și gustoase, toată ideea după care am dezvoltat această afacere de tip franciză duce către Grecia, una dintre cele mai frumoase și mai iubite destinații de către români, atât pentru peisajele deosebite, cât și pentru gastronomie. Ne-am dorit să aducem câteva dintre cele mai populare feluri de mâncare grecești, la prețuri accesibile, pe piața românească. Ne propunem ca anul acesta să deschidem noi unități, inclusiv prin atragerea de noi francizați”, a declarat Vadim Sinescu, Franchise Manager Hercule.

Hercule este un restaurant deschis în sistem de franciză, iar investiția într-o unitate francizată începe de la 40.000 de euro fără TVA și poate crește în funcție de dimensiunea unității și de locul unde este poziționat. La această sumă se adaugă taxa de franciză, care se ridică la 5.000 de euro. Fiecare unitate are minimum 12 angajați. În prezent, Hercule are două restaurante situate în centre comerciale, în Shopping City Timișoara și în Shopping City Deva, și trei restaurante stradale în: Vaslui, Pitești și Reșița. În cadrul lanțului lucrează aproape 70 persoane.

“Pentru a deveni francizat Hercule este extrem de important să fii dispus să îți dedici timpul în mod exclusiv demarării și creșterii afacerii. Această activitate nu poate fi practicată ca o a doua slujbă sau ca un hobby, ci presupune foarte multă muncă și un nivel ridicat de responsabilitate. Un alt aspect care intră în sarcina francizatului și care poate compromite sau pune baze solide acestui tip de afacere este alegerea locului unde va fi situată unitatea, atunci când discutăm de restaurantele stradale. Noi suntem foarte atenți și cu centrele comerciale unde intrăm: cât sunt de circulate, care este mixul de chiriași etc. Îndeplinirea acestor condiții alături de preparatele de calitate și de ambianța și servirea impecabile cred că vor face din Hercule unul dintre jucătorii de calibru de pe piața românească”, a adăugat Vadim Sinescu.

 

 

Citiți și despre:

  • Elvila, mobilă românească de calitateElvila, mobilă românească de calitate Compania dorește să își extindă rețeaua de distribuție, care în prezent numără 25 de unități. Elvila este o companie românească înființată în anul 1990 și reprezintă un jucător important în industria […]
  • S-a lansat franciza primului supermarket BIO din RomâniaS-a lansat franciza primului supermarket BIO din România Gabriela Mătăchescu, managing partner Biocorner, a anunțat lansarea primei francize din România dedicată exclusiv comercializării de produse BIO. Astfel, prin extinderea în sistem de franciză, Biocorner va […]
  • Maxi Toys România a deschis un magazin în Mega MallMaxi Toys România a deschis un magazin în Mega Mall Un nou magazin de jucarii Maxi Toys a fost inaugurat ieri, în Mega Mall, în prezența ambasadorului Belgiei la București, Excelența Sa Philippe Beke și a directorului general Maxi Toys Belgia, Tony Mettens. […]
  • McDonald’s preia trei fastfood-uri din BraşovMcDonald’s preia trei fastfood-uri din Braşov Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacţia prin care McDonald’s preia trei restaurante de tip fastfood din Braşov. Anterior acestei tranzacţii, cele trei restaurante - McDonald’s Braşov DT, McDonald’s […]
  • Pronto a preluat 5 magazine de la Traditional EcologicPronto a preluat 5 magazine de la Traditional Ecologic Pronto a achiziționat și integrat în rețeaua proprie de magazine cinci unităţi aflate în franciza Carrefour Express, de la Traditional Ecologic. Compania a devenit astfel cel mai mare francizat al Grupului […]