LC Waikiki vrea să deschidă 4 magazine în România, în acest an

18.06.2015

Brandul LC Waikiki pregăteşte noi demersuri în România, având obiectivul de a deveni unul dintre primele 3 cele mai de succes brand-uri de modă de retail din Europa. LC Waikiki este lider în moda de retail din Turcia şi a facut primele investiţii în străinătate în 2009, în România. Într-o perioadă scurtă, LC Waikiki a devenit accesibil în 25 de ţări, numărând per total 530 de magazine.

“Regiunea Balcanică are o importanţă majoră pentru Turcia pentru că reprezintă o poartă de deschidere către Europa de Vest, dar şi datorită legăturilor culturale şi umane. România are o importanţă aparte pentru noi deoarece este prima ţară prin intermediul căreia ne-am deschis către lume în 2009. Cu puterea ce derivă din valorile noastre, vom continua investiţiile internaţionale în România, în Balcani şi în diferite regiuni ale lumii, cu scopul de a fi unul dintre brand-urile globale ale Turciei.” declară Yenal Gökyıldırım, LC Waikiki Retail Managing Director.

Compania deţine în prezent 392 de magazine în Turcia şi aproape 140 peste hotare, oferind locuri de muncă pentru 25.500 de oameni din diferite culturi. Retailerul a crescut investiţiile cu 25% începând cu 2009, când a deschis pentru prima dată un magazin internaţional.

Totodată, LC Waikiki îşi continuă expansiunea cu viziunea de a susţine obiectivele pentru 2023, viziune ce corespunde cu împlinirea a 100 de ani de la înființarea Republicii Turce. Obiectivul companiei este să devină un brand global în 2023 şi să ajungă la o cifră de afaceri la nivel global de 6 miliarde de dolari, cu 1.000 de magazine peste hotare, şi 4 miliarde de dolari la nivel local, cu 500 de magazine deschise în Turcia.

“LC Waikiki a realizat o creştere de 100% în România din 2014. Vom continua să creştem fără să încetinim. Astăzi suntem brand-ul care oferă oamenilor din România cele mai răspândite servicii. În plus față de magazinele din România avem aici şi un sediu central şi un centru logistic. Contribuim la economia României şi ocuparea forţei de muncă prin colaborarea cu furnizorii locali şi prin introducerea propriei noastre culturi de retail.” a continuat domnul Yenal Gökyıldırım, Director LC Waikiki Retail Management.

Circa 300 din cei 5.500 de angajaţi sunt din România, iar în perioada următoare, LC Waikiki intenţionează să crească numărul angajaților din ţara noastră la 400, iar numărul de magazine să ajungă până la sfârşitul anului de la 14 la 18.

 

 

Citiți și despre:

  • Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014 Producătorul român de cosmetice Farmec a încheiat 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), în creștere cu peste 10 % față de nivelul raportat în 2013, când a înregistrat […]
  • Profi a deschis 2 noi magazine și se extinde în mediul virtualProfi a deschis 2 noi magazine și se extinde în mediul virtual Retailerul Profi a anunțat că se extinde în mediul virtual, inaugurând o aplicație pentru telefonul mobil. De asemenea, compania continuă extinderea în teritoriu, deschizând încă două magazine, la Iași și […]
  • Profi a deschis două magazine noiProfi a deschis două magazine noi Retailerul Profi continuă expansiunea la nivel regional, inaugurând două magazine noi, la Bălan şi Zlatna. Reţeaua companiei a ajuns, astfel, să fie prezentă în 40 de localități din România. Magazinul din […]
  • Noi deschideri de magazine în Plaza RomâniaNoi deschideri de magazine în Plaza România Renovarea şi modernizare Plaza România avansează, centrul comercial anunţând noi deschideri de magazine, mutări și reconfigurări ale unor spații comerciale. Astfel, inaugurarea noii intrări în Plaza România […]
  • Flanco preconizează vânzări de 15 milioane euro prin eMAG MarketplaceFlanco preconizează vânzări de 15 milioane euro prin eMAG Marketplace Flanco Retail estimează vânzări de 15 milioane de euro prin eMAG Marketplace, în 2015, după ce compania a intrat în platforma eMAG, Marketplace, în octombrie 2014. La ora actuală, Flanco listează online, prin […]