Lidl a obținut statutul de Superbrand 2013

12.03.2014

Lidl a obținut statutul de Superbrand 2013, fiind liderul categoriei Supermarket, Hypermarket, Cash & Carry și Discounter. Această recunoaștere este o confirmare a succesului înregistrat de brand de la lansarea sa în România.

„Includerea Lidl în Cartea Superbrands 2013/2014, datorită încrederii pe care clienții o acordă brandului, calității produselor și dinamismului de care dă dovadă activitatea noastră, este pentru noi o onoare. Suntem deosebit de mândri și considerăm această distincție ca pe o confirmare a valorii brandului Lidl, susținută de eforturile noastre, ale tuturor angajaților companiei,” declară Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl România.

De asemenea, reprezentanţii Superbrands au precizat că Lidl a obținut statutul pentru calitate, încredere și dinamism, clasându-se ca lider în categoria Supermarket, Hypermarket, Cash & Carry și Discounter.

”În urma cercetării derulate pentru identificarea celor mai performante branduri de pe piața din România, Lidl s-a remarcat în special la dimensiunea încredere, unul dintre cele mai importante atribute pentru consumatorii români în interacțiunea cu un brand”, au afirmat aceștia.

Supebrands este o organizaţie internaţională independentă, care promovează activităţile de branding şi oferă distincţii brandurilor cu rezultate excepţionale.

Citiți și despre:

  • Kaufland, Lidl şi Carrefour, supermarketurile preferate de româniKaufland, Lidl şi Carrefour, supermarketurile preferate de români Atunci când aleg un magazin din care să cumpere, românii țin în primul rând cont de prețuri (66%), de calitatea produselor (62%) și de varietatea acestora (58%), arată un studiu realizat de Exact Cercetare și […]
  • Lidl a donat cinci motociclete de intervenție urbană către SMURDLidl a donat cinci motociclete de intervenție urbană către SMURD Retailerul Lidl a donat cinci motociclete de intervenție urbană către SMURD, prin intermediul campaniei de donații la casele de marcat din magazinele sale – „Donează pentru cei care Salvează!”. Programul s-a […]
  • Auchan preia 12 supermarketuri şi galerii comercialeAuchan preia 12 supermarketuri şi galerii comerciale Consiliul Concurenţei (CC) a aprobat preluarea de către Auchan a 12 supermarketuri şi galerii comerciale. Astfel, într-o decizie publicată de CC, se arată că în luna septembrie 2014, Auchan Romania SA, în […]
  • Ce cadouri oferă românii de 1 și 8 martie?Ce cadouri oferă românii de 1 și 8 martie? Majoritatea românilor (87%) intenționează să ofere cadouri de 1 și 8 martie, conform studiului CAWI-Bus realizat de Exact Cercetare și Consultanță în februarie 2015. Intervievaţi în legătură cu persoanele […]
  • Tendințele dezvoltării retailului în RomâniaTendințele dezvoltării retailului în România Magazinele se transformă în centre de experiență pentru clienți. Chiar dacă din ce în ce mai mulți consumatori români se îndreaptă spre comerțul online, supermarketurile și hipermarketurile rămân unități care […]