Lidl alocă 5 milioane de euro pentru dezvoltarea șefilor de magazine

11.05.2015

Lidl România investește 5 milioane de euro în dezvoltarea șefilor de magazine, retailerul demarând proiectul național ”Viitorul Șef de Magazin”, printr-un eveniment organizat în Poiana Brașov, la care au participat peste 300 de angajați.

Prin urmare, obiectivul companiei este acela de a perfecţiona fiecare şef de magazin din cele 185 de unități din întreaga țară şi de a le oferi acestora posibilitatea de a-și îmbunătăți competențele manageriale și de leadership.

Focusul dezvoltării are la bază cele 5 categorii de competențe definite pentru noul profil al Managerului de Magazin: profesionale, antreprenoriale, personale, de conducere și sociale.

”Criteriile de performanță pe care mizează Lidl în activitatea sa au devenit tot mai numeroase în ultimii ani: așteptări mai mari din partea clienților, sortimente de produse din ce în ce mai diversificate, tranzacții zilnice complexe derulate într-un ritm tot mai alert. Toate acestea pun echipele de angajați din magazine în fața unor provocări aflate în continuă schimbare. Astfel, şi cerinţele ce vizează managementul fiecărui magazin Lidl cresc, iar şefii de magazine împreună cu angajații fiecărui magazin au un rol cheie în tot acest proces”, declară Frank Wagner, Director Național de Vânzări, Membru al Consiliului de Conducere Lidl România.

Astfel, retailerul desfăşoară un amplu şi intens program de calificare, perfecţionare şi dezvoltare profesională, unic în România, dedicat în exclusivitate acestei grupe de angajați pentru care am pregătit un număr mare de măsuri de dezvoltare adaptate la nivel individual in baza unor evaluări personalizate și a unui plan de dezvoltare unic pentru fiecare.

Această inițiativă, în ansamblul ei, reprezintă o strategie revoluționară pe piața din România și totodată un element inovator pentru dezvoltarea strategică a resurselor umane din prima linie a business-ului, respectiv din zona de interacțiune directă cu clienții. Proiectul are menirea de a accentua și mai mult diferențierea companiei Lidl ca angajator de top.

”Pentru că Lidl crede în oameni și în potențialul lor, în performanță și în viitor, efortul companiei se dorește a fi unul pe măsură. Suma de 5 milioane de euro investită în acest program este considerată a fi doar un început pe lungul drum al excelenței manageriale pe care îl vor parcurge angajații noștri”, declară Maksymilian Braniecki, Președintele Consiliului de Conducere Lidl România.

Pentru a putea oferi fiecărui şef de magazin posibilitatea de a face saltul către noul nivel şi pentru a-l ajuta să-și îmbunătățească competenţele de conducere şi manageriale necesare în acest sens, este nevoie de un proces optim și bine structurat.

Astfel, toţi şefii de magazine vor parcurge un stagiu de dezvoltare ce a debutat cu evaluarea anuală și urmează a fi individualizat printr-o verificare pe parcursul căreia profilul individual va fi analizat cât mai exact şi mai complex cu putinţă. Pe baza acestei analize, va fi dezvoltat şi implementat, pentru fiecare şef de magazin, un program de perfecționare și dezvoltare adaptat nevoilor sale de-a lungul a 12 luni consecutive.

 

 

Citiți și despre:

  • Lidl oferă angajaţilor posibilitatea de a-și dezvolta cariera în străinătateLidl oferă angajaţilor posibilitatea de a-și dezvolta cariera în străinătate Retailerul Lidl oferă angajaţilor săi oportunitatea de a-și dezvolta cariera la nivel internațional. Astfel, în ultimii doi ani, 58 de angajați ai Lidl au primit oferte de lucru în alte țări în care compania […]
  • Un nou magazin Lidl se deschide în BucureştiUn nou magazin Lidl se deschide în Bucureşti Lidl continuă investiţiile în ţara noastră prin deschiderea pe data de 2 aprilie a unui magazin nou construit, reţeaua sa din România ajungând astfel la 185 de magazine. Noua unitate este situată în […]
  • Ce program au magazinele de Paște?Ce program au magazinele de Paște? Majoritatea magazinelor vor fi închise în prima zi de Paște, însă acestea au un program prelungit joi și vineri și program scurt sâmbătă și luni. Astfel, în perioada 7-10 aprilie, Auchan are program de la […]
  • Lidl deschide un nou magazin în OradeaLidl deschide un nou magazin în Oradea Lidl va deschide pe data de 13 noiembrie un magazin nou construit, reţeaua sa din România însumând în prezent 182 de unităţi. Noul magazin este localizat în Oradea, pe strada Nufărului, şi are o suprafaţă de […]
  • Lidl lansează un program de pregătire şi specializareLidl lansează un program de pregătire şi specializare Lidl lansează pentru al doilea an consecutiv un program de pregătire şi specializare - Campionatul de Management. Programul se va desfăşura în perioada 1 octombrie 2015 – 30 septembrie 2016, iar recrutările […]