Lidl începe o amplă campanie de recrutare

16.03.2017

Retailerul Lidl România a anunţat că va lansa o caravană de joburi care va ajunge în toate orașele din țară în care compania deține magazine. Acesta este primul program de recrutare de o asemenea anvergură din ţara noastră și vine în întâmpinarea celor interesați de o carieră în retail.

Din 15 martie 2017 până în luna octombrie, „Caravana de joburi Lidl” se va opri în parcările a 88 de magazine ale retailerului din 39 de județe. Punctul de pornire este Bucureştiul, unde job bus-ul va staționa în parcarea a 14 magazine în zile diferite, pe parcursul lunilor martie și aprilie.

„Caravana de joburi Lidl” se adresează tuturor celor interesați de o carieră în retail. Cu ajutorul job bus-ului, compania vine în întâmpinarea potențialilor angajați din toată țara, prezentându-le beneficiile, avantajele și condițiile de lucru oferite de Lidl.

Cei interesați de o carieră în acest domeniu își pot depune CV-ul în cadrul Caravanei de joburi. De asemenea, aceștia pot afla informații de la echipa Lidl despre ce înseamnă să lucrezi în cadrul companiei. Astfel, pot descoperi cât de repede sunt promovați în cadrul companiei, dar și în ce constau beneficiile: cursuri, programe și traininguri de dezvoltare profesională și personală, asigurare medicală gratuită, tichete de masă, vouchere, tichete cadou, abonament la sală etc.

În aprilie, caravana va fi prezentă în Ilfov și Călărași. În mai, job bus-ul va vizita județele Constanța, Tulcea, Ialomița, Galați, Vrancea, Vaslui, Bacău, Neamț, Iași și Botoșani. Programul integral al “Caravanei de joburi Lidl” poate fi accesat pe cariere.lidl.ro.

„Anvergura acestui proiect de recrutare îl face unic în România în domeniul resurselor umane. El a fost conceput luând în calcul oferta de joburi a companiei noastre, variată și adecvată unei multitudini de etape din carieră. Anul acesta avem disponibile peste 500 de locuri de muncă. Ținând cont de investiția constantă în îmbunătățirea proceselor și a programelor dedicate angajaților, Caravana de joburi Lidl se aliniază perfect cu misiunea companiei noastre”, a afirmat Mihaela Anca, Manager al Departamentului de Resurse Umane Lidl România.

 

 

Citiți și despre:

  • Penny Market va deschide cinci magazine, în noiembriePenny Market va deschide cinci magazine, în noiembrie REWE România continuă extinderea în România și deschide alte cinci noi magazine Penny Market în patru județe din ţara noastră. Noile deschideri fac parte din planul de dezvoltare a rețelei Penny Market. Noile […]
  • Carrefour susţine victimele violentei domesticeCarrefour susţine victimele violentei domestice Carrefour România, împreună cu Agenția Națională pentru Egalitatea de Șanse între Femei și Bărbați (ANES), a lansat ieri noi măsuri de sprijin, la nivel național, pentru victimele violentei domestice. Acestea […]
  • Hornbach lansează o nouă campanie publicitarăHornbach lansează o nouă campanie publicitară Retailerul Hornbach a anunţat că lansează o nouă campanie publicitară care se axează pe prezentarea unuia dintre cele mai mari atuuri ale rețelei, sortimentul foarte bogat de produse aflate pe stoc și la […]
  •  Penny Market încheie 2015 cu 181 de magazine în România Penny Market încheie 2015 cu 181 de magazine în România REWE România va ajunge la 181 de magazine până la sfârşitul anului 2015. Astfel, reţeaua de magazine Penny Market se măreşte cu încă cinci unităţi pe care urmează să le deschidă până la finalul anului. Cele […]
  • Proiect pentru monitorizarea prețurilor bunurilor de consumProiect pentru monitorizarea prețurilor bunurilor de consum Comercianții, dar și consumatorii trebuie să știe că un nou proiect prin care se dorește monitorizarea prețurilor de consum va fi lansat în curând în România. Este vorba despre o inițiativă ce se va […]