Lidl, premiat pentru „Cea mai bună inițiativă a unui angajator”

21.03.2016

Programul derulat de retailerul Lidl, „Viitorul Șef de Magazin”, a obținut distincția pentru „Cea mai bună inițiativă a unui angajator”, acordată de Business Review. Proiectul a fost implementat începând cu primăvara anului trecut și are la bază cinci categorii de competențe definite pentru noul profil al Managerului de Magazin: profesionale, personale, de conducere, antreprenoriale și sociale.

Programul dedicat îmbunătăţirii calităţilor fiecăruia dintre cei peste 190 de şefi de magazin din ţară, precum şi în formarea viitorilor şefi, Lidl a investit cinci milioane de euro.

Inițiativele companiei legate de angajați și viitori angajați continuă şi în 2016. În această primăvară, retailerul va mai fi prezent cu oferte de joburi la “Târgul de Cariere” din Sibiu, Cluj și Târgu Mureș, la “Angajatori de Top” din București, dar și la ASE Job Fest.

„Perfecționarea continuă este numitorul comun al programelor derulate de noi: vrem să ne asigurăm că angajații noștri beneficiază de aceasta și că viitorii noștri angajați sunt motivați de ea. Participarea noastră la numeroase târguri și evenimente de profil, precum și parteneriatele cu universitățile, ne permit să ajungem la tineri ambițioși, dedicați, care doresc să-și valorifice potențialul, tineri alături de care să putem atinge succesul în continuare“, afirmă Ileana Ștefan, Director de Resurse Umane Lidl.

 

 

Citiți și despre: