Lindab a aniversat 20 de ani de muncă susținută

01.12.2014

Compania se axează pe vânzarea consultativă și orientarea spre client pentru dezvoltare. Anul curent a însemnat pentru toate societățile care activează în domeniul construcțiilor o perioadă de reorganizare puternică. Grupul Lindab a adus, în 2014, soluțiile, produsele și serviciile mai aproape de clienții și partenerii de afaceri, compania fiind conștientă de faptul că soluțiile rapide și personalizate, care vin în întâmpinarea consumatorilor, sunt acele atuuri majore care aduc o creștere susținută și consolidează viitorul companiei.

Lindab dezvoltă și produce soluții și produse pentru construcții civile și industriale, sisteme de ventilații pentru un climat interior de calitate, aniversând 20 de ani de activitate în țara noastră. Chiar la an aniversar, Lindab a trecut printr-o reorganizare internă, două dintre diviziile separate până de curând devenind ONE LINDAB. Totul spre beneficiul clienților. “Oferim astfel două atuuri majore: scurtarea proceselor decizionale și apropierea de piață și de nevoile clienților. O îmbunătățire de tipul win-win”, ne-a declarat Andrei Sulyok, directorul general Lindab România.

Reorganizarea Lindab din 2014 a adus beneficii clienților – Andrei Sulyok, directorul general Lindab România

Soluții complexe

Dacă în anul 1994, compania era cea care introducea conceptul de “țiglă metalică” în țara noastră, acum acest segment reprezintă peste 62% din totalul pieței în volum și 52% din totalul pieței ca valoare. Toate estimările arată o tendință de creștere și de dezvoltare pe piața locală a segmentului de țiglă metalică.

Gama de produse Lindab în România este una complexă, ce acoperă toate nevoile consumatorilor. În ceea ce privește segmentul materialelor de construcții, compania acoperă de la sistemele pentru acoperiș, la pereți și planșee, componente speciale pentru sistemul pluvial, până la șuruburi sau popnituri.

Un alt sector acoperit este cel al soluțiilor pentru construcții. “Oferim o gamă largă de soluții pentru construcții, atât pentru segmentul rezidențial, cât și pentru cel comercial sau industrial. Ne bazăm pe soluții economice, funcționale, simple și prietenoase cu mediul înconjurător, livrate ca soluții standard sau particularizate, în funcție de necesități”, explică directorul general Lindab România.

Societatea are o gamă largă de sisteme și soluții eficiente energetic de ventilație, care sunt rapid de instalat și sunt livrate cu o gamă largă de accesorii utile. La acestea, se adaugă și sisteme complete de clădiri, programe de calcul dedicate și sisteme care simplifică munca proiectanților și antreprenorilor, dedicate industriilor depozitării, logisticii și nu numai.

Nu în ultimul rând, Lindab oferă soluții pentru climatul interior. “Gama de produse include trei categorii: difuzoare de aer, sisteme de climatizare cu apă și acustic, special concepute pentru a crea un mediu interior confortabil, sănătos și productiv. Soluțiile sunt unele dintre cele mai simple și eficiente energetic de pe piață”, declară Andrei Sulyok.

Estimări

Aniversarea a 20 de ani de activitate Lindab aduce în prim plan o retrospectivă detaliată a activității companiei din ultimul an. Astfel, 2014 a fost cu adevărat anul premierilor Lindab. Compania a fost felicitată în cadrul Galei CSR Romania Awards, fiind premiată pentru implicarea susținută a societății în proiecte speciale dedicate educației. Lindab a fost premiată și cu trofeul Euro-Construcții, în cadrul Conferinței Internaționale despre Construcții Sustenabile și Eficiență Energetică, la categoria Hale și structuri metalice.

Cum a evoluat compania în 2014, față de anul trecut? “O comparație rezonabilă poate fi făcută în primele nouă luni ale anului cu perioada similară din 2013. Lindab consideră că piața construcțiilor, din perspectiva învelitorilor metalice, și-a păstrat trendul în anul în curs, față de anul precedent. Un argument îl reprezintă numărul autorizațiilor de construcție, care și-a păstrat oarecum nivelul în perioada ianuarie – iulie 2014, comparativ cu anul precedent (+0.2% conform INS). Un factor important, care a susținut însă vânzările de învelitori metalice, îl reprezintă renovările, care sunt în creștere. Dacă luăm în discuție construcțiile industriale, conform INS, a fost înregistrată o contracție pe piața de profil. De asemenea, a fost înregistrată o scădere a numărului de autorizații de construcție în sectorul construcții industriale. Este așteptată o revenire în Q4, însă rămâne de văzut cât de realistă este aceasta”, ne-a declarat Andrei Sulyok, directorul general Lindab România.

Conducerea Lindab este de părere că românii care au nevoie de un acoperiș sunt în continuare ghidați de prețul mai redus, făcând compromis la calitate, estetică și funcționalitate. Există însă și consumatori care apreciază o soluție complexă și completă, durabilă, ce le poate satisface dorințele pe termen lung.

Investiții

Viitorul se construiește prin investiții atent stabilite și planuri clare. Tocmai de aceea, conducerea Lindab spune că orientarea către client, realismul așteptărilor și atenția sunt principalele valori ale societății. Am inițiat investiții în câteva acțiuni extrem de importante, care au adus lună de lună și trimestru de trimestru rezultatele financiare așteptate. Am pus accent pe vânzarea consultativă și vom continua să o facem și să fim în piață alături de clienții noștri prin intermediul unei echipe de agenți de vânzări, echipă care aduce plus valoare și, în fața clientului, toate informațiile relevante. Aceștia sunt continuu instruiți teoretic și practic. Pentru că sunt echipați cu instrumente de marketing, agenții de vânzări fac parte din rândul ambasadorilor Lindab în România. Construirea propriei echipe de agenți de vânzări a început în toamna anului 2012 și continuă să se extindă în fiecare an, dar mai ales să se consolideze prin experiența pe care o câștigă întreaga echipă”, ne-a povestit  directorul general Lindab România.

În tot acest timp, atenția la nevoile clienților a condus la diversificarea portofoliului de produse, prin introducerea unor sisteme economice de drenare a apelor pluviale (Lindab Craft) și dezvoltarea gamei de culori pentru unele produse. “Orientarea către clienți este mereu asociată cu atenția pe care o acordă Lindab comunității / societății la modul general. În acest context, în 2014 am derulat o campanie de responsabilitate socială cu componentă de marketing, numită Campionatele Calității Lindab. În cadrul acesteia, Lindab promovează atributele brandului (rezistență, viteză, inteligență, inovație) și, totodată, aduce în concurs patru oameni deosebiți care se potrivesc fiecărui atribut și cărora le dă posibilitatea să câștige câte 1.000 euro. De la cei mai buni pentru cei mai buni”, a completat Andrei Sulyok.

Tot în 2014, Lindab a lansat un proiect dedicat specialiștilor în montaj și clienților de acoperișuri deopotrivă. www.montatorilindab.ro, promovează adevărații profesioniști pentru montajul acoperișurilor Lindab și ajută clienții pentru a lua decizia potrivită atunci când aleg echipa de montaj.

Lindab intenționează să mențină procentul de 97.5% de satisfacție a clienților – Andrei Sulyok, directorul general Lindab România

Viitor

Lindab intenționează să mențină procentul de 97.5% de satisfacție a clienților care ar recomanda produsele și soluțiile Lindab și altcuiva, iar această cifră înseamnă eforturi cumulate din partea întregii echipe Lindab”, ne-a declarat Andrei Sulyok, directorul general Lindab România.

 

 

Citiți și despre: