L’Occitane en Provence – 10 ani în România

07.12.2015

L’Occitane en Provence sărbătoreşte, în acest an,10 ani de când transpune parfumul poveștilor mediteraneene în România. Evenimentul este marcat printr-o aniversare specială, la redeschiderea magazinului L’Occitane din București Mall într-un nou concept – HOME, unde clienții vor putea pătrunde pentru câteva clipe într-un colț de atmosferă plină de arome și cadouri deosebite.

Bucureştenii vor regăsi în magazine toate produsele L’Occitane pe bază de uleiuri esențiale și ingrediente 100% naturale. Gamele L’Occitane includ produse destinate îngrijirii complexe a feței, a corpului, dar și produse pentru relaxare și răsfăț, cum ar fi cele de aromaterapie, parfumurile și gama de produse pentru casă.

Prezentă pe piața din ţara noastră încă din anul 2005, L’Occitane este prima companie care a descoperit valorile cosmetice ale untului de shea, a utilizat materiale reciclabile pentru ambalaje, a interzis utilizarea ingredientelor de origine animală și testarea pe animale, a imprimat alfabetul Braille pe ambalajele produselor și a utilizat ingrediente certificate A.O.C.

Această emblemă indică faptul că ingredientele ce stau la baza obținerii produselor respective fac parte din culturi selecționate și reprezintă o garanție a calității constante și superioare a produselor.

În prezent, rețeaua L’Occitane numără şapte magazine dedicate (București, Cluj, Constanța, Iași), peste 30 spații special amenajate în farmaciile Sensiblu din București şi ţară şi un magazin online.

 

 

Citiți și despre:

  • Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014 Producătorul român de cosmetice Farmec a încheiat 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), în creștere cu peste 10 % față de nivelul raportat în 2013, când a înregistrat […]
  • Hippoland deschide primul său magazin din RomâniaHippoland deschide primul său magazin din România Hippoland, cel mai mare lanț de magazine din Bulgaria destinat exclusiv produselor pentru bebeluși și copii, se extinde în România și deschide primul său magazin din București în incinta Centrului Comercial […]
  • Plaza România începe sezonul reducerilorPlaza România începe sezonul reducerilor În lunile iulie şi august, Plaza România îşi aşteaptă clienţii cu reduceri de până la 70% la o multitudine de produse: de la articole de grădină şi camping până la ochelari de soare, cosmetice, prosoape şi […]
  • Penny Market deschide două noi magazine, la Hunedoara și TeiușPenny Market deschide două noi magazine, la Hunedoara și Teiuș Penny Market deschide mâine două magazine noi, în Hunedoara și Teiuș, reţeaua retailerului ajungând astfel la 157 de unități la nivel național. Cu ocazia inaugurărilor, clienţii din cele două orașe vor fi […]
  • Un nou concept de magazin, lansat în RomâniaUn nou concept de magazin, lansat în România Sâmbătă, Profi deschide 11 magazine sub brandul LOCO, moment care marchează intrarea pe piaţă a noului concept al retailerului, destinat zonelor rurale. Cele 11 magazine se află la Panticeu (Cluj), Aghiresu […]