Luxoft a anunţat preluarea companiei IntroPro și își consolidează poziția în sectorul de Telecom și Tehnologie. Astfel, achiziția extinde oferta de servicii a Luxoft pentru furnizorii de conținut prin wireless și cablu/satelit.
IntroPro este o firmă de consultanță în inginerie, specializată în dezvoltarea arhitecturilor de tip enterprise și embedded software. Compania deține o vastă experiență în dezvoltare, testare și QA, întreținere și servicii gestionate pentru livrarea de conținut și de management axate în mod special pe TV, media și industria de divertisment.
Conform Luxoft, era transformării digitale aduce schimbări semnificative în Telecom și mass-media, iar durata de viață a unei companii din acest sector de activitate este direct influențată de obiceiurile de consum al bunurilor și serviciilor. Aceste modificări aduse sunt dictate nu numai de către clienții finali, ci și de către autoritățile de reglementare, care insistă asupra accesului echitabil și omniprezent la serviciile disponibile pe toate tipurile de dispozitive.
În acest context, IntroPro a contribuit în mod activ la dezvoltarea de strategii multi-media pentru clienții săi, axate pe migrarea livrării de conținut către multicanale bazate pe Web care pot fi accesate oriunde prin metodologii dinamice și agile de dezvoltare de software.
“Suntem bucuroși să anunțăm extinderea familiei Luxoft prin achiziția IntroPro. IntroPro este o completare importantă a ofertei noastre de servicii în segmentul Telecom și Media. Într-o economie bazată pe preferințele consumatorilor, furnizorii trebuie să livreze conținut audio-video la prețuri accesibile, transferabil între dispozitive și accesibil oriunde și oricând. Credem că prin capacitatea ei tehnologică, echipa de ingineri a IntroPro aduce un plus de valoare oricărui furnizor de conținut media, care caută să se diferențieze pe o piață aflată în continuă schimbare. Odată cu această achiziție, oferta noastră de servicii se extinde prin preluarea de know how substanțial de la IntroPro, lider în soluții de livrare și distribuție a tehnologiilor video de înaltă calitate pe canale multiple”, a declarat Dmitri Loschinin, Președinte și CEO Luxoft.
Cea mai mare parte (peste 90%) din veniturile IntroPro sunt generate de sectorul de telecomunicații/mass-media, compania deservind mai mulți clienți „blue chip” cu sediul în America de Nord. Compania lucrează alături de profesioniști experimentați în birourile sale din Statele Unite și cu ajutorul unor specialiști din Ucraina.