Magazinele online se pot înscrie în Competiţia GPeC

22.04.2015

O mare parte (68%) dintre utilizatorii magazinelor online abandonează coşul de cumpărături înainte de finalizarea tranzacţiei, conform Baymard Institute, care a realizat un studiu pe 15 dintre cele mai importante magazine online la nivel mondial.

Raportul conţine 63 de recomandări despre cum pot fi optimizate magazinele online din punct de vedere experienţei utilizatorilor, în aşa fel încât rata de abandon să scadă, iar conversiile/vânzările să crească.

Peste 90% din recomandările Baymard Institute se regăsesc în criteriile de jurizare GPeC (Gala Premiilor eCommerce). Având o tradiţie de 10 ani în piaţa românească de comerţ electronic, competiţia are la bază un set de peste 120 de criterii de evaluare şi de departajare a magazinelor, acestea fiind considerate drept “un adevărat ghid despre cum să ai un magazin online de succes”.

Criteriile vizează toate elementele esenţiale de îmbunătăţire a experienţei utilizatorilor pe site şi de optimizare a ratei de conversie (creşterea vânzărilor), având la baza numeroase studii şi cercetări de piaţă internaţionale, precum şi bune practici în comerţul online.

Magazinele online care se înscriu în Competiţia GPeC sunt evaluate şi din punct de vedere al calităţii serviciilor oferite, fiind testate prin comenzi de “mystery shopping” pentru a nota profesionalismul magazinelor în relaţia cu clienţii.

Evaluarea este realizată de peste 20 de specialişti în e-commerce, membri în juriul GPeC.

Competiţia GPeC este dedicată tuturor magazinelor online din ţara noastră care îşi doresc o evaluare profesionistă a afacerii lor, ţinând cont de peste 120 de criterii analizate de peste 20 de specialişti.

Inscrierile magazinelor în competiţie se vor încheia în doar câteva zile, respectiv pe data de 27 aprilie 2015, ora 23:59 (ora Romaniei).

Regulamentul competiţiei, beneficiile participarii precum şi formularul de înscriere pot fi accesate pe www.gpec.ro, în secţiunea dedicată:http://www.gpec.ro/competitia-magazinelor-online-2015-regulament/

 

Citiți și despre: