Magister Software a deschis un call center la Bacău

18.12.2013

Magister Software a deschis primul call center teritorial, la Bacău, unitatea fiind destinată comunicării cu utilizatorii platformei software pentru retail SmartCash RMS din Moldova şi judeţele limitrofe.

„Politica de îmbunătăţire a sistemului de suport tehnic SmartCash continuă în decembrie anul curent., cu deschiderea primului call center teritorial în oraşul Bacău”, a anunţat compania, într-un comunicat de presă.

Call center din Bacău va fi administrat de partenerul local certificat al Magister Software, compania Velvet Com .

Fiind integrat complet cu sistemul central de suport tehnic Magister Software, sistemul de implementat de Velvet Com Bacău suportă 10 apeluri simultane.

Sesizările sunt monitorizate si evaluate atât din punct de vedere calitativ, cât şi în ceea ce priveşte timpul de răspuns, iar apelurile referitoare la funcţionarea programelor vor ajunge , prin call center-ul Velvet Com, direct la departamentul software Magister, cele două sisteme fiind integrate.

Velvet Com este partener certificat Magister Software din 2004, deţinând titurile de „Partenerul Anului” şi „Dealerul Anului”, pentru trei ani consecutiv, începând din 2010.

Compania din Bacău a participat la dezvoltarea unor proiecte de retail majore şi a gestionat conturi complexe, ale unor companii precumAgricola Bacău, Vascar sau Pambac.

„Deschiderea noului call center reprezintă un pas important pentru Magister Software în strategia de extindere şi dezvoltare a suportului tehnic pentru soluţiile SmartCash RMS. Compania planifică, pentru următoarele 6 luni, deschiderea altor centre teritoriale de service şi suport tehnic autorizat, în celelalte oraşe mari ale ţării.”, au explicat reprezentanţii Magister Software.

Soluţia SmartCash Retail Management System este implementată în aproximativ 5.000 de magazine şi numără peste 30.000 de utilizatori.

Magister Software este o companie cu capital integral românesc, înfiinţată în urmă cu 11 ani.

 

Citiți și despre: