Mainfreight dorește extinderea ariei de distribuție în zona de vest

01.11.2017

Wim Bosman a trecut printr-un proces de rebranding, devenind oficial Mainfreight. După ce în anul 2011 Wim Bosman a devenit subsidiara din Europa a grupului Mainfreight, la sfârșitul anului 2016 compania a finalizat și procesul de rebranding. Ca urmare, Wim Bosman a devenit Mainfreight, schimbarea numelui fiind firească, oficializând astfel apartenența la grupul Mainfreight – companie cu sediul în Noua Zeelandă și listată pe bursa din acea țară.

„Odată cu intrarea în familia globală Mainfreight, în urmă cu mai bine de 5 ani, strategia de business pe care o consolidăm în fiecare an este centrată pe client și pe nevoile lui, pe dezvoltarea de parteneriate pe termen lung și creșterea încrederii acestora, dar și a furnizorilor, în serviciile noastre și în capacitatea noastră de a înțelege nevoile particulare ale fiecăruia și a propune soluții personalizate. Noua identitate ne face să fim și mai încrezători în dezvoltarea noastră, în atingerea obiectivelor și sudarea echipei în baza unor valori bazate pe colegialitate, suport și flexibilitate în serviciile pe care le oferim clienților noștri. Pregătirea pentru acest pas final în procesul de transformare, care a început în anul 2011, o dată cu integrarea grupului Wim Bosman în grupul Mainfreight, ne-a făcut să fim ambițioși, disciplinați în execuție și să ne dorim mai mult de la noi înșine pe plan local”, ne-a declarat Emil Ion, managing director în cadrul Mainfreight.

Planuri de extindere

Specializată în transport și depozitare, compania Mainfreight deține în proprietate, în prezent, un spațiu de 20.000 mp la Ploiești, însă deține și spații închiriate. Astfel, pe lângă sediul de la Cluj-Napoca, unde operează un depozit de dimensiuni mai reduse, compania a dezvoltat parteneriate în alte orașe din țară, precum Bacău și Constanța.

Împreună cu partenerii săi, Mainfreight are o arie de distribuție care acoperă întreg teritoriul țării, însă conducerea companiei are în vedere extinderea ariei în zona de vest prin intermediul unor noi parteneri.

Mainfreight are în plan extinderea ariei de activitate în zona de vest, precum și extinderea spațiului de depozitare cu încă 5.000 de mp

Un prim pas în acest sens a fost făcut prin finalizarea proiectului de extindere a spațiului de depozitare cu încă 5.000 de mp – o investiție de 2 milioane de euro începută la finalul anului 2016. Pentru anul următor, Mainfreight preconizează că va extinde spațiul cu încă 5.000 mp, în funcție de solicitările clienților strategici.

Compania beneficiază de o flotă auto formată din 60 de unități, cap tractor și semiremorci, flotă care trece anual printr-un proces de reînnoire. Astfel, către finalul anului, societatea va parcurge o nouă etapă în reînnoirea parcului auto, adaugând încă 12 unități de transport, o investiție de aproximativ 600 de mii de euro.

„Ne mândrim cu faptul că anual înnoim flota auto cu unități moderne, cu consum optim de combustibil și care să protejeze mediul prin emisii mai mici de noxe. Ambiția noastră este de a dezvolta și în acest segment parteneriate de lungă durată cu furnizorii noștri de transport, alegându-i pe cei care împărtășesc valorile noastre”, menționează Emil Ion.

Cele mai importante atuuri

Principalul avantaj care diferențiază Mainfreight pe piață este flexibilitatea pe care compania o are atât față de clienți, cât și față de furnizori. „Credem în parteneriate win-win și dezvoltăm relații armonioase cu partenerii noștri, astfel încât să creștem frumos împreună”, după cum a adăugat reprezentantul companiei.

Un alt element ce aduce plus valoare companiei este constituit de echipa de angajați, care beneficiază de instruire continuă. Cei 240 de angajați din cadrul Mainfreight au posibilitatea de a accesa training-uri realizate atât pe plan local, cât și în Olanda, în hubul central pentru regiunea Europa, iar numărul personalului angajat este în creștere cu 25% față de anul 2015.

„În prezent avem 240 de angajați, în creștere cu 25% față de anul 2015, și suntem mândri de cultura de familie pe care o avem în companie”, spune Emil Ion, managing director în cadrul Mainfreight.

„Angajații noștri sunt instruiți potrivit nevoilor pe care compania le are, dar susținem dezvoltarea și evoluția profesională a fiecăruia, căutând să avem omul potrivit la locul potrivit. Valorile noastre referitoare la angajați sunt solide, bazate pe dialog și încredere, valorizăm omul și nu diplomele lui. În cadrul companiei avem programe de dezvoltare personală și profesională și credem în potențialul fiecăruia, promovând către pozițiile de management oameni care au crescut în interiorul companiei”, susține managing director-ul Mainfreight.

Ritmul de creștere din domeniu

Domeniul de logistică și transport a confirmat creșterea economică bazată pe consum, motiv pentru care și Mainfreight a înregistrat creșteri pe portofoliul actual de clienți. Totodată, există și clienți noi, care își reorganizează activitatea de logistică, generând astfel cereri noi în piață.

Pentru viitorul apropiat, conducerea companiei preconizează menținerea trendului de creștere, însă există și un scepticism în ceea privește sustenabilitatea acestei direcții pe termen lung.

Rezultatele financiare ale Mainfreight mențin tendința de creștere înregistrată în aria sa de activitate

Mainfreight a evoluat în ultimii doi ani, înregistrând o cifră de afaceri de peste 70 de milioane de lei la finalul anului 2016, în creștere cu 13% față de finalul anului 2015.  Creșterea se datorează în primul rând atragerii de noi clienți din domenii diferite de activitate și a diversificării serviciilor prestate către aceștia.

„În primul semestru din 2017, avem o creștere față de perioada similară a anului 2016, atât în ceea ce privește cifra de afaceri, cât și profitul, cifre ce se păstrează în bugetarea previzionată. Raportările noastre se aliniază grupului Mainfreight, iar cifrele consolidate se raportează la finele lunii martie”, a mai spus Emil Ion, managing director în cadrul Mainfreight.

 

 

Citiți și despre:

  • Wim Bosman – servicii logistice completeWim Bosman – servicii logistice complete Planurile companiei presupun creșterea capacităților de depozitare cu 25%, până la 20.000 de metri pătrați. Înființată în anul 1992, Wim Bosman este o companie mixtă româno–olandeză. La început, compania s-a […]
  • Dumagas Transport S.A., succesul dovedit al reorganizăriiDumagas Transport S.A., succesul dovedit al reorganizării Anul 2016 aduce cele mai bune rezultate financiare din istoria companiei. Debutând ca o afacere de familie, în urmă cu 20 de ani, Dumagas Transport a fost înființată de familia Dugăeșescu în anul 1996, având […]
  • H. ESSERS, în continuă dezvoltare profesionalăH. ESSERS, în continuă dezvoltare profesională Compania oferă o combinație de servicii în avantajul clienților. Fondată în 1928 de către Henry Essers, compania H. ESSERS a avut o dezvoltare puternică în ultimul deceniu, astăzi fiind una dintre […]
  • Un nou serviciu de relocări, lansat Schenker LogisticsUn nou serviciu de relocări, lansat Schenker Logistics Schenker Logistics România îşi extinde portofoliul de servicii. Astfel, compania a anunţat lansarea unui serviciu de mutări, DB SCHENKERmove, destinat exclusiv companiilor cu capital străin, atât în România, […]
  • Selgros a inaugurat un centru de distribuţie în BucureştiSelgros a inaugurat un centru de distribuţie în Bucureşti Selgros CASH&Carry România a inaugurat ieri propriul centru de distribuție pentru București și împrejurimi. Serviciul de distribuție vine în sprijinul clienților din industria HoReCa, optimizând procesul […]