Majoritatea cumpărătorilor de ceasuri sunt bărbați. Câţi bani alocă aceştia?

14.06.2016

Majoritatea cumpărătorilor români de ceasuri sunt bărbați, aceştia alocând în medie în jur de 350 de lei pentru achiziţia unui ceas. Conform unei analize WatchShop.ro, 7 din 10 români care au cumpărat un ceas în primele 5 luni ale anului 2016 au fost bărbați.

Cei mai înrăiţi cumpărători de ceasuri sunt bărbații cu vârste cuprinse între 18 și 44 de ani, pasionați de tehnologie, domeniul auto și călătorii, interesați de trenduri și la curent cu știrile. Aceștia cheltuie, în medie, 350 de lei pe un ceas.

Potrivit Google Trends, românii caută online cel mai mult ceasuri originale și smartwatches sau efectuează căutări direct după numele unor branduri cunoscute.

Conform datelor interne WatchShop, bărbații care cumpără ceasuri se uită la caracteristici precum: funcții (de exemplu, iluminarea), complicații (cronograf, cadrane mai multe ș.a.), brand, calitatea materialelor și rezistența lor în timp, dar și posibilitatea de a-l utiliza în anumite contexte (de business, sport etc.). De asemenea, bărbații sunt interesați și de servicii conexe, cum ar fi existența unui service.

Pe lângă ceasuri, cumpărătorii de pe WatchShop.ro caută și curele și diverse accesorii pentru ceasuri.

Cei mai mulți cumpărători de ceasuri de pe WatchShop.ro provin din București. În topul orașelor cu cei mai mulți cumpărători de ceasuri sunt și Constanța, Timișoara, Brașov și Cluj-Napoca.

Cele mai cautate branduri de ceasuri

Printre brandurile online de ceasuri cumpărate cel mai mult de către bărbați în perioada 1 ianuarie–31 mai 2016 se numără: Accurist, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Q&Q, Orient, Suunto, Timex, Tissot și Vostok-Europe.

Analiza mai arată și că cel mai scump ceas bărbătesc cumpărat online în perioada 1 ianuarie–31 mai 2016 a fost un Seiko Astron cu GPS solar, estimat la aproximativ 8.000 de lei.

„70% dintre cumpărătorii de ceasuri din magazinul nostru sunt bărbații – fie că sunt în căutarea unui ceas pentru ei înșiși, fie caută un cadou pentru un prieten sau pentru o femeie dragă din viața lor, bărbații își doresc produse originale, vor să fie informați și se bazează pe consilierea și cunoștințele experților noștri. Noi ofeream deja toate aceste lucruri – doar era nevoie să le spunem mai clar. De aceea, acum suntem singurul magazin online cu ceasuri și accesorii dedicat bărbaților. Asta nu înseamnă că neglijăm doamnele – dimpotrivă, ele pot veni la noi cu certitudinea faptului că putem ajuta atunci când sunt în căutarea ceasului potrivit pentru el”, a declarat Cătălin Florea, CEO WatchShop.

 

 

Citiți și despre: