Mastercard și Carrefour au lansat o nouă campanie „Când extraordinar este pur și simplu Normal: Priceless”

20.03.2018

Mastercard și Carrefour au lansat o nouă campanie sub umbrela „Când extraordinar este pur și simplu Normal: Priceless”. Astfel, clienții magazinelor Carrefour din toată țara care fac cumpărături în perioada 15 martie-30 aprilie 2018 pot câștiga marele premiu – un autoturism Smart ForFour electric drive.

Persoanele care fac cumpărături în hipermarketurile și supermarketurile Carrefour din România, în perioada 15 martie-30 aprilie, intră în cursa pentru câștigarea unui autoturism Smart ForFour electric drive. Pe lângă premiul cel mare, participanții pot câștiga și unul dintre cele 10 vouchere pentru cumpărături la Carrefour în valoare de 100 de euro fiecare.

„Carrefour oferă clienților săi modalități inovatore de plată și de cumpărare prin intermediul aplicațiilor pe care le pune acestora la dispoziție: Carrefour Pay, Bringo sau Gurmandio. Continuarea parteneriatului cu Mastercard ne bucură și subliniază încă o dată angajamentul nostru de a le oferi consumatorilor experiențe îmbunătățite de cumpărare și de plată, prin metode inovatoare. Confortul clienților noștri este cel mai important lucru și vom continua să le punem la dispoziție modalități moderne și eficiente de plată și de petrecere a timpului la cumpărături”, a declarat Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT, Carrefour.

Prin parteneriatul cu Carrefour, Mastercard dă startul unui nou an de campanii prin platforma de înregistrare activă participare.mastercard.ro, cu care au interacționat peste jumătate de milion de posesori de carduri Mastercard din ţara nostră doar în 2017, fiind răsplătiți cu premii de peste 200 de mii de euro.

„Noi, la Mastercard, credem cu tărie că normalitatea trebuie să-și regăsească drumul înapoi în viețile noastre, ale tuturor, și încercăm să facem acest lucru posibil prin modul nostru de gândire, prin acțiunile pe care le întreprindem și prin tot ceea ce încurajăm. Tot normalitatea se află și la baza dorinței noastre de a oferi premii care susțin un nou mod de viață și care facilitează momente de neprețuit. Un astfel de exemplu este posibilitatea pe care le-o oferim deținătorilor de carduri Mastercard: de a-și transforma pasiunea pentru condus în călătorii de neuitat. Suntem încântați să continuăm parteneriatul cu Carrefour și, împreună, să pregătim beneficii unice pentru consumatori”, a declarat Diana Tănase, Area Marketing Manager, Mastercard România.

Consumatorii care doresc să se înscrie în concurs trebuie să plătească pentru cumpărăturile efectuate în locațiile Carrefour cu un card Mastercard sau Maestro și să trimită un SMS cu valoarea tranzacției la numărul 3715 sau să înscrie valoarea tranzacției pe site-ul https://participare.mastercard.ro/.

Un participant poate efectua un număr nelimitat de tranzacții Mastercard și Maestro în locațiile partenere și poate trimite zilnic maximum 5 mesaje, indiferent de metoda de înscriere aleasă.

 

 

 

Citiți și despre: