Maurer Imobiliare construiește locuri pe care le putem numi “Acasă”

01.03.2016

Cel mai nou proiect al companiei, Maurer Residence, aduce elemente de noutate pe piața din Brașov. Piața imobiliară se referă la tranzacțiile prin care se acordă drepturi de proprietate sau de folosință asupra locuințelor și terenurilor, prețul de tranzacție depinzând de interacțiunea dintre cerere și ofertă. Aceasta este definiția teoretică a pieței imobiliare, însă pentru Simon Maurer, fondatorul companiei Maurer Imobiliare, aceasta capătă o amploare diferită._FIO4120 editat 2 copy

Povestiți-ne vă rugăm care au fost cele mai importante momente din istoria companiei și până în prezent?

Maurer Imobiliare este o companie care a evoluat cu o constantă spectaculoasă de-a lungul celor zece ani de prezență pe piața imobiliară din România. Succesul a fost clădit pe o temelie solidă: încrederea în Dumnezeu și echipa extrem de unită și solidă, care a știut să depășească frumos toate greutățile și provocările. Unul din cele mai frumoase momente s-a petrecut în vara anului 2015, când doar la proiectul din Brașov – Avantgarden3 –  s-au vândut 108 apartamente – un record neatins până acum pe piața imobiliară din Transilvania. Suntem convinși că momentele importante, ca acesta, se vor repeta și în viitorul apropiat și asta pentru că promisiunile pe care le-am făcut la început de drum s-au transformat în realitate, iar oamenii privesc cu încredere și respect către noi.

Dezvoltați multe proiecte imobiliare de succes. În ce stadiu se află în prezent construcția pentru proiectul Avantgarden3? Care este în prezent gradul de ocupare pentru acesta? Ce oferte îi așteaptă pe doritori?

Într-o perioadă în care neîncrederea în piața imobiliară atingea cote critice la noi în țară, demararea proiectului Avantgarden3 a adus o premieră pe piață: toate apartamentele pe care le construim sunt vândute off plan, iar acest fenomen se petrece în toate cele trei proiecte ale companiei noastre: Avantgarden3 Brașov, Maurer Residence și Avantgarden3 Sibiu. În ceea ce privește gradul de ocupare… apartamentele sunt vândute în proporție de aproape 100%, cererea fiind în continuă creștere.

Unul dintre atuurile Maurer Imobiliare vine tocmai datorită flexibilității: știm să ascultăm oamenii și dorințele lor, așadar oferta se pliază pe necesitățile clienților noștri. Avem o varietate de modalități de plată, iar apartamentele pot fi achiziționate astfel încât să își poată permite cât mai mulți din segmentele țintite de noi.

Care sunt beneficiile pe care trebuie să le cunoască cei care doresc o locuință într-unul dintre proiectele dezvoltate de Maurer Imobiliare?

În primul rând Maurer Imobiliare nu construiește doar locuințe. Construim locuri pe care oamenii le pot numi ”Acasă”, construim comunități, iar despre Avantgarden3 putem spune că este ”orașul din inima orașului”. Le oferim locuitorilor o mulțime de facilități, iar ceea ce este cel mai important este faptul că le stăm la dispoziție pentru orice au nevoie – între angajații companiei noastre și locuitorii comunității Avantgarden3 există o comunicare continuă și eficientă. Ceea ce este cel mai frumos este că această familie crește frumos de la o zi la alta, iar un lucru care îi oferă unicitate este unicitatea oamenilor care o compun, iar pentru asta nu putem să fim decât recunoscători.

Ce ne puteți spune despre viitorul proiect imobiliar al companiei? Care sunt noutățile pe care le pregătiți clienților?

Tocmai pentru că vrem să construim visurile oamenilor, tocmai pentru că vrem ca împreună să construim un viitor frumos, noul nostru proiect – Maurer Residence – aduce elemente de noutate pe piața din Brașov. Suprafețe vitrate mari, balcoane din sticlă securizată, parcări subterane și grădini suspendate – sunt doar câteva din elementele ”surpriză” ale noului proiect marca Maurer Imobiliare. Constante rămân promisiunile respectate, seriozitatea și calitatea superioară.

Sectorul imobiliar a fost printre primele lovite de criza economică. Cum ați resimțit efectele crizei și cum ați reușit să treceți peste acestea?

După cum menționam anterior, proiectul Avantgarden3 a fost demarat în plină criză. În anul 2009, când toată lumea fugea de sectorul imobiliar, noi am decis să aducem pe piață un concept revoluționar: să pliem oferta noastră pe ”buzunarul” clienților. Ideea genială – copiată acum de majoritatea dezvoltatorilor imobiliari, care construiesc pentru segmentul de mijloc al populației- s-a tradus printr-un număr record de vânzări: 83 de apartamente vândute în prima lună de la demararea proiectului.

Așadar, criza a fost momentul în care Maurer Imobiliare a demonstrat că ”se poate”, și iată-ne acum, la mai bine de șapte ani de la începutul proiectului – în plină ”vară” economică – uitându-ne cu plăcere la ce am reușit, cu ajutorul lui Dumnezeu, până în prezent.

Care sunt valorile care stau la baza rezultatelor companiei? Puneți accent pe relațiile interumane, care au fost rezultatele proiectului inedit prin care ați trimis în concediu toți angajații în Mauritius?

Am înțeles, mai presus de toate, că investiția în oameni este cel mai mare bun. Echipa Maurer Imobiliare a trecut de pragul angajat-angajator – chiar suntem ca într-o familie, iar acest lucru se vede cel mai bine dimineața, când începem ziua de lucru cu momente spirituale – un gând inspirat, o rugăciune înălțată spre Dumnezeu și o îmbrățișare – sunt elementele care nu lipsesc în nicio zi din firma noastră.

Vacanța din Mauritius a venit ca o recunoaștere a eforturilor susținute ale membrilor echipei noastre – totul a venit ca o încununare a reușitei de a vinde 2000 de apartamente. A fost o vacanță de vis în care ne-am cunoscut mai bine, și chiar acum, după ce ne-am întors din vacanță, încă ne mai întâlnim și ne uităm la fotografii, pentru a păstra vie amintirea celor petrecute. 

 Ce ne puteti spune despre proiectul privitor la iluminarea specială Maurer Residence. Ce alte evenimente speciale ați organizat sau aveți în vedere?

Unul din sloganurile care ne definesc este acesta: ”Pune-ți ținte înalte”. Cartea Recordurilor rămâne un proiect pe care îl vom îndeplini în viitorul apropiat – cele peste 60.000 de lumânări aprinse vor forma cel mai mare logo din lume; astfel, prin acest eveniment ne dorim să facem cunoscut orașul nostru și frumusețea locuitorilor din el.

Lucrăm la proiecte de suflet – pentru bătrâni, pentru copii, pentru familii, implicându-ne activ în viața societății din care facem parte – însă pentru a afla mai multe, trebuie să ne urmăriți pe site-urile noastre, dar și rețelele de socializare. 

Anul trecut ați înregistrat o cifră de afaceri de peste 59 de milioane de lei, la cât o estimați pentru anul curent?

Atunci când punem totul în mâna lui Dumnezeu, rezultatul nu are cum să fie în defavoarea noastră. Ne bucurăm pentru fiecare creștere, iar evoluția economică a companiei noastre este într-un trend ascendent.

 

 

Citiți și despre: