Meat & Milk 2016: B2B Expo şi infoTRIP rămân secţiuni centrale ale conferinţei

16.03.2016

În cadrul evenimentului Meat & Milk, ca de fiecare dată, alături de şedinţele generale, workshop-urile tematice, dezbaterile şi mesele rotunde cuprinse în programul Expo-Conferinţei Internaţionale, secţiunile B2B-Expo şi infoTRIP s-au bucurat de o amplă participare dar şi de un real succes.

În plus, la fiecare ediţie, Secţiunea B2B-Expo a reprezentat un punct central al evenimentului, companiile prezente având oportunitatea de a-şi expune cele mai noi oferte de produse şi servicii.

Aşadar, şi în acest an, standurile vor fi organizate într-un spaţiu de maximă vizibilitat şi vor fi amenajate spaţii propice dialogului B2B, prezentării detaliate a ofertelor companiilor expozante, precum şi degustării produselor premium din carne şi lapte.

Programul infoTRIP a fost menţinut, conform organizatorilor, la solicitarea expresă a celor care şi-au anunţat deja participarea, oferind participanţilor oportunitatea efectuării de vizite de documentare în ferme, unităţi de procesare a cărnii şi laptelui, sau a unui furnizor de produse şi servicii adiacente, pentru a afla pe viu modul de dezvoltare a unei afaceri.

Programul infoTRIP se va desfăşura în ziua de 13 mai, urmând că, în perioada următoare, să fie anunţată compania care va fi vizitată.

 

 

Citiți și despre: