Metro își extinde contractele de franciză la Doi Pași

27.08.2013

Retailerul german Metro Cash&Carry a reușit să își extindă destul de mult contractele de franciză pentru conceptul de magazin LaDoiPași. În momentul de față Metro are încheiate peste 700 de contracte de franciză, o extindere urmând a fi preconizată în viitorul apropiat pentru piața din România.

„În prezent, reteaua magazinelor LaDoiPaşi numără 613 magazine, dintr-un total de peste 700 de contracte încheiate“, afirmă reprezentanţii Me­tro Cash&Carry, potrivit Ziarului Financiar.  La finalul lui 2012 reţeaua număra aproximativ 500 de magazine. Cu un total de peste 600 de unităţi sub brandul LaDoi Paşi, aceasta este cea mai extinsă reţea de comerţ la nivel autohton. O simplă comparație demonstrează că principalul competitor al LaDoiPași, în speță Mega Image, este cu mult în spate, rețeaua acestora având sub 250 de unități, scrie sursa citată.

Metro a lansat programul LaDoiPași adresându-l celor circa 150.000 de jucători din comerțul tradițional, practic un total de 7-8 miliarde de euro în investiții, acestea fiind făcute în primăvara lui 2012. Investiția Metro vine într-un moment destul de dificil pentru chioșcurile și magazinele mici care în mare parte s-au închis în contextul crizei economice dar și al valului de dezvoltare agresiv al supermarket-urilor și magazinelor discount, notează Ziarul Financiar.

Sursă: Ziarul Financiar

Citiți și despre: