Minio Studio și JYSK România lansează campania #NICIOSCUZĂ

14.02.2018

Minio Studio şi JYSK România anunţă lansarea campaniei de responsabilitate socială #NICIOSCUZĂ, prin care retailerul susţine Comitetul Național Paralimpic. Astfel, campania #NICIOSCUZĂ vine în întâmpinarea celor care, după primele săptămâni din an, uită de rezoluțiile propuse și renunță să mai facă sport. De cele mai multe ori, fiecare dintre noi ne găsim scuze ca să nu ne punem în mișcare. În acest context, campania are în centru trei sportivi paralimpici extraordinari, care ne spun că nu avem #NICIOSCUZĂ să nu facem sport.

Campania îl are în prim-plan pe Arian Notrețu, un înotător de 12 ani căruia îi lipsește piciorul stâng. Arian s-a apucat de mai puțin de un an și jumătate de înot și încearcă să realizeze o performanță incredibilă prin calificarea la Jocurile Paralimpice de la Tokyo, din 2020. Gabriela Constantin și Filip Ghiorghi sunt ceilalți doi eroi ai campaniei. Gabriela s-a născut cu focomelie, o afecțiune care constă în atașarea directă a palmelor de trunchi. Nimic nu a oprit-o însă să devină campioană națională la tenis de masă. Filip e de 24 de ani într-un scaun cu rotile, dar în tot acest timp a practicat mai multe sporturi, printre care înot, baschet, atletism sau tenis de câmp. S-a oprit la tirul cu arcul și a ajuns să reprezinte ţara noastră la zeci de competiții internaționale. Motivația și perseverența lor reprezintă un exemplu demn de urmat, care îi poate inspira și pe alții. Dacă ei pot să facă performanță, noi, toți ceilalți, nu avem nicio scuză să nu facem sport pentru a ne menține tonusul și sănătatea.

„Campania #NICIOSCUZĂ a fost realizată în urma unui pitch și ne-am îndrăgostit imediat de poveștile sportivilor paralimpici”, a declarat Ioana Mucenic, CEO Minio Studio. „Am lucrat proiectul cu multă umanitate și ne-am dorit să le facem vocea auzită. Echipa s-a sincronizat foarte bine și a realizat filmările și montajele în timp record. Și asta s-a întâmplat din inimă, nu din bici, pentru că toți partenerii au fost extrem de implicați: clientul a crezut în proiect de la prima prezentare, sportivii s-au lăsat pe mâna noastră să îi reprezentăm, iar Sally Lamont (președinte al Comitetului Paralimpic) a avut imediat încredere în abordarea propusă. Sunt mândră de acest proiect și respect enorm efortul JYSK, de a susține o categorie de sportivi de care auzim mult mai rar decât ar merita”, a încheiat Ioana.

Segmentul digital reprezintă baza campaniei #NICIOSCUZĂ, Minio și JYSK lansând site-ul www.nicioscuza.ro, unde utilizatorii se pot înscrie în campanie. Oricine poate alege dintr-o listă de scuze, pe care apoi eroii campaniei încearcă să le demonteze. Dacă au fost convinși, userii au posibilitatea să semneze un manifesto în care își promit să se apuce de sport și să facă din această activitate o obișnuință. Apoi, îl pot distribui pe rețelele sociale pentru a-i inspra și pe alții, folosind hashtag-ul #nicioscuză.

Campania este comunicată și în cele 54 de magazine pe care JYSK le are în ţara noastră prin postere, execuții in-store și un spot audio.

„JYSK sprijină cu mândrie sportivii cu dizabilități încă din 1989, iar anul trecut am decis să extindem și în România această colaborare. Ideea campaniei #NICIOSCUZĂ, lansată de Ioana Mucenic, ni s-a părut foarte potrivită și ambițioasă. #NICIOSCUZĂ are o rezonanță puternică și reprezintă un îndemn de a face sport și în același timp multă apreciere și respect pentru toți sportivii paralimpici, care sunt adevărați eroi. Apreciez foarte mult echipa Minio, entuziasmul cu care lucrează, propunerile foarte potrivite, în concordanță cu valorile JYSK și execuția de calitate. Mă bucur că am avut ocazia să lucrez cu Minio și am încredere că și pe viitor vor veni cu idei minunate care să ne susțină proiectele”, a adăugat Iraida Paiuc, Sales & Marketing Manager JYSK România & Bulgaria.

 

 

 

 

Citiți și despre: