Ministerul Turismului promovează România la Târgul BIT Milano

29.03.2017

Ministerul Turismului va participa, în perioada 02 – 04.04.2017, la cea de-a XXXVII-a ediţie a manifestării expoziţionale Borsa Internazionale del Turismo (BIT) organizată la Milano, în Italia. BIT este una dintre manifestările cu tradiţie de pe piaţa italiană şi se desfăşoară anual în cea mai mare zonă metropolitană din Italia. În 2017, formatul târgului s-a schimbat faţă de anii trecuţi pentru a răspunde cât mai bine aşteptărilor profesioniştilor şi ale publicului. Astfel, este primul an când BIT îşi deschide porţile încă de duminica – zi de public, şi derulează activităţile B2B în zilele de luni şi marţi.

Ediţia 2017 a BIT Milano va avea loc la Fieramilanocity şi vor fi prezente peste 2.000 de firme expozante în cele patru sectoare ale manifestării: LEISURE (turism general), MICE (turism congresual), LUXURY (turism de lux) şi SPORT (turism evenimente sportive).

România este prezentă la această expoziţie cu un stand naţional de 100 mp în care sunt prezente 18 companii din industria turismului românesc.

Tema standului Ministerului Turismului va fi “Turismul city break şi wellness: noi destinaţii.” În cadrul standului vor fi promovate toate destinaţiile turistice româneşti, punând accent pe cele cu impact major pe piaţa italiană: circuite culturale în regiunile istorice Transilvania şi Bucovina, capitala Bucureşti – destinaţie de tendinţă în 2017 pentru turismul city break, turism wellness şi în natură. Standul va fi unul standard, asigurat de organizatori.

Prezenţa României la BIT de la prima ediţie a dus la creşterea interesului pieţei faţă de destinaţia România. Astfel, piaţa italiană se găseşte în topul primelor ţări generatoare de turism către România. În 2016 s-au înregistrat peste 400.000 de sosiri ale turiştilor italieni la frontieră, conform datelor INS, o creştere importantă cu peste +30% în raport cu fluxurile înregistrate în anul 2015.

Pe lângă ofertele operatorilor co-expozanţi, prezenţa şi imaginea României vor fi completate cu artizanat românesc vizibil prin organizarea unei şezători tradiţionale şi a unei expoziţii de icoane pe sticlă la stand, cu prezentări de destinaţie având ca focus turismul city break şi wellness, precum şi cu scurte degustări de produse locale tradiţionale.

 

 

 

Citiți și despre: