MOL a finalizat preluarea companiei ENI Hungaria

02.08.2016

Grupul MOL a finalizat preluarea întregului pachet de acțiuni al companiei ENI Hungaria, care operează 173 de benzinării sub marca Agip în Ungaria (inclusiv stații deținute de dealeri), precum și operațiunile engros ale companiei (excluzând însă activitățile ENI de vânzare en gros de lubrifianți).

Rețeaua Grupului MOL depășește astfel 2.000 de benzinării în zece țări din Europa Centrală și de Est.

În Ungaria, compania va opera peste 500 de stații ca urmare a tranzacției. Noile stații majorează amprenta Grupului MOL pe o piață cheie și extind accesul către clienți, întrucât benzinăriile ocupă amplasamente premium în Budapesta și pe autostrăzi.

“Finalizarea tranzacției extinde piețele relevante ale rafinăriilor noastre și asigură o mai bună profitabilitate a operațiunilor noastre de rafinare și marketing (downstream). Achiziția și integrarea a circa 450 de stații în regiunea Europei Centrale și de Est în ultimii doi ani ne sprijină în atingerea obiectivului nostru strategic de a majora volumul vânzărilor de carburanți cu peste 25% până în 2017. Mai mult decât atât, ca urmare a extinderii regionale, deservim peste un milion de clienți pe zi și intenționăm să valorificăm potențialul punctelor noastre de vânzare pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale acestora, inclusiv pe segmentul produselor non –fuel (altele decât carburanții)”, a afirmat Ferenc Horváth, Vicepreședinte Executiv al Grupului MOL, responsabil de segmentul Downstream.

Grupul MOL va trece stațiile preluate de la marca Agip la cele mai noi standarde ale mărcii MOL și va implementa în noile benzinării și conceptul Fresh Corner, care pune accent pe oferta de cafea, produse alimentare proaspete și produse din gama cumpărăturilor zilnice.

„Credem că noile puncte de vânzare se încadrează perfect în noul nostru concept pentru retail: ne propunem să devenim prima alegere a consumatorilor atât pentru carburanți cât și pentru produse de consum zilnic. Pentru a atinge acest scop, misiunea noastră este să oferim produse și servicii de înaltă calitate în stațiile noastre, să îmbunătățim experiența de cumpărare și să oferim mai multor călători ocazia de a zâmbi și de a beneficia de ospitalitate. Întrucât aceste preoocupări ne ghidează în mod permanent activitatea, vom continua să îmbunătățim nivelul serviciilor și ofertei noastre, adaptate nevoilor clienților moderni și dinamici”, a spus Lars Höglund, Vice-Președinte Senior al Grupului MOL, însărcinat cu activitatea de retail.

În ultimii doi ani, Grupul MOL a achiziționat aproximativ 450 de stații din Europa Centrală și de Est astfel că rețeaua sa a depășit 2.000 de unități.

 

 

Citiți și despre: