Noi magazine în Shopping City Galați

07.11.2017

NEPI Rockcastle anunță primele branduri din cadrul extensiei centrului comercial Shopping City Galați. Astfel, pe 16 noiembrie, locuitorii din regiune se vor putea bucura de branduri ca Hervis, Lee Cooper, LEVIs, Sephora, Douglas, Pandora, Kultho, MeliMelo Home, Pizza Hut, Starbucks, dar și de un cinema multiplex Cinema City ultra-modern, urmând ca până la finalul lunii să fie inaugurate și magazinele Pull&Bear, Bershka și Stradivarius.

Extensia și modernizarea Shopping City Galați presupun o investiție de 30 de milioane de euro, urmând ca, în lunile următoare, noi branduri de renume să se alăture ofertei comerciale.

Punct de referință în retailul regional, Shopping City Galați le va oferi vizitatorilor săi, începând cu 16 noiembrie, noi branduri de fashion și beauty, mult așteptate de publicul gălățean. Procesul de extindere și modernizare a presupus construirea unui nou nivel, dedicat zonei de divertisment, cu cinema, restaurante, cafenele și terasă exterioară. Prin acest proiect, centrul comercial adaugă celor 27.000 mp existenți o suprafață închiriabilă de 21.000 mp.

Prima fază a proiectului de extensie completează mixul de magazine cu branduri de fashion, beauty, accesorii și servicii: Ecco, Kido Bambini, Orsay, Buzz, Bigotti, Sport Vision, Lee Cooper, LEVIs, Douglas, Office Shoes, Hervis, Book City, MeliMelo Home, Teilor, Pandora, Braiconf, Kultho, ProfiHairShop, Yves Rocher, Gerovital, Flormar, Sephora și Penti.

„Ne dorim să păstrăm în toate centrele comerciale NEPI Rockcastle cele mai ridicate standarde și să oferim vizitatorilor cele mai avansate experiențe de cumpărături și divertisment. Astfel, suntem permanent atenți la nevoile celor care ne trec pragul și adaptăm constant ofertele comerciale ale mall-urilor. Prin acest proces trece și Shopping City Galați, și ne bucurăm să aducem publicului din regiune ceea ce își dorește – o experiență reinventată de shopping și cea mai bună ofertă de divertisment din județ.” spune Iuliu Bartha, Asset Manager în cadrul NEPI Rockcastle.

Strategia de dezvoltare a NEPI Rockcastle, aplicată și în cazul Shopping City Galați, reprezintă un mix între parteneriatele strategice cu branduri internaționale și dezvoltarea economiei locale, prin accesul oferit brandurilor locale la cea mai avansată destinație de retail din regiune. Proiectul de extindere și modernizare a Shopping City Galați se aliniază la întreaga strategie NEPI Rockcastle, care se bazează pe creșterea continuă a standardelor și permanenta dezvoltare a proiectelor din portofoliu.

 

 

 

Citiți și despre: