Noile provocări globale, dezbătute la Forumul CEO Clubs International

22.04.2014

Peste 130 de oameni de afaceri au participat la Forumul organizat de CEO Clubs International în România în luna aprilie. Având ca temă “Noile provocări globale”, forumul a reunit directori generali, oameni de afaceri aflaţi la conducerea unora dintre cele mai importante companii din România, membrii CEO Clubs, precum şi membri ai noului club NextGen. Aceştia au dezbătut subiecte precum reducerea cheltuielilor, asigurarea creşterii prin continuarea investiţiilor sau capacitatea de adaptare a managementului unui companii în contextul economic de astăzi.

De asemenea, au fost aduse în discuţie teme precum dezvoltarea de noi produse şi servicii inovative, care “se cumpără” cu adevărat, investiţiile în personal bine calificat, precum şi ieşirea din zona de confort.

“Sinceritatea actului managerial, capacitatea de a asculta opiniile co-echipierilor, de a alege împreună cu ei cele mai bune soluţii, energia şi încrederea pe care le transmite un CEO, mobilitatea sa, capacitatea de învăţa mereu din dorinţa de a progresa, contribuie la reuşita unei afaceri”, a declarat Sotiris Chatzidakis, Executive Vice President al CEO Clubs International în România.

Primul panel al forumului a avut ca temă “Gestionarea paradoxurilor: îmbrăţişează forţele opuse” şi a subliniat rolul pe care îl are, în condiţiile actuale, capacitatea liderilor de a înţelege rapid contextul, de a-şi asuma riscuri şi de a lua decizii înţelese şi susţinute de echipă.

Acest subiect a fost discutat pe larg de către trei membri ai CEO Clubs, Kostas Loukas – Managing Director Microsoft România, Robert Maxim –Managing Partner Ensight Management Consulting şi Crinu Andănuţ – CEO Allianz Ţiriac Pensii Private.

Al doilea panel a adus în discuţie “Rolul culturii în transformarea organizatională”, acest subiect fiind dezbătut de Stephane Batoux – CEO Coca-Cola Hellenic, Dan Ştefan – Director General Autonom, Daniel Nicolescu – General Manager PayU şi Fred Marfleet – Fondator & Preşedinte al Expense Reduction Analysts.

“Tema celui de al doilea panel a relevat un adevăr bine cunoscut: “Omul sfinţeşte locul”. Fie că este vorba despre cultura şi valorile unei companii multinaţionale sau ale unei companii locale de succes, autenticitatea, capacitatea de a fi puterea exemplului, o sursă de inspiraţie pentru întreagă echipă, reprezintă fundaţia succesului”, au concluzionat cei trei directori de companii. 

Citiți și despre: