Noile tendinţe în marketing, dezbătute în cadrul conferinţei The Future of Marketing

15.05.2017

Pentru prima dată în Cluj-Napoca, BusinessMark a organizat conferința „The Future of Marketing”, eveniment în cadrul căruia reprezentanții industriilor creative au aflat noile tendințe în marketing și au discutat pe baza studiilor de caz din cadrul ultimei ediții Cannes Lions.

Printre subiectele abordate în cadrul celor două sesiuni se numără: povești autentice care ajută brand-urile să se conecteze cu consumatorii, metode de a depăși obstacolele pe care le întâmpinăm în crearea mesajelor autentice, strategii de marketing creative, importanța încrederii și a emoțiilor în construirea unui brand solid, marketing contextual sau cum își păstrează brand-urile esența într-un mediu de business versatil, informații despre noul consumator, comportamentul de consum al generației millennials, ce înseamnă eficiență creativă și care sunt trendurile și provocările în domeniu.

În cadrul conferinţei, TEO MIGDALOVICI, Founder, The Alternative School for Creative Thinking; International Public Speaker; Cannes Lions Ambassador a vorbit despre cele mai bune studii de caz de la Cannes Lions.

De asemenea, AURELIAN SIDERI, Marketing Director, Enel Energie a discutat despre ce înseamnă digitalizare și cum este pusă în practică în compania în care lucrează.

„Digitalizarea este o arie pe care o acoperim cu inovație și pasiune. De ce digitalizarea? În primul rând, statisticile arată că în următorii 20 de ani, oamenii vor avea nevoie de cu 20% mai multă energie. De asemenea, există teste care arată că 2 milioane de oameni trăiesc în ceea ce numim sărăcie energetică. Dacă ne uităm la ce se întâmplă în piață, remarcăm faptul că cele mai puternice branduri sunt în acest moment cele digitale. Ce am decis noi să facem? În primul rând, să facem un rebranding. Lumea se schimbă și noi vrem să fim în pas cu ea”, a explicat acesta.

De asemenea, ALEXANDRU ȚICĂLOIU, PR & Communication Manager, Gameloft a discutat despre cum funcționează strategia de comunicare și marketing într-o companie care produce jocuri video. El a precizat că abordarea este cu totul diferită față de alte companii, începând de la aspecte ce țin de organizarea echipelor, relația cu angajații și cu publicul și până la strategia de marketing.

Invitatul special al evenimentului a fost PABLO FERREIROS BENNETT (PhD in Marketing. Sales & Marketing expert. International Speaker & Advisor). Acesta a vorbit despre cât de important este ca brand-urile să apeleze la emoții, să fie umane și să găsească echilibrul dintre Return On Investment (ROI) și Return On Emotion (ROE).

Audiența conferinței „The Future of Marketing” a fost formată din manageri de Marketing & PR, brand manageri, digital manageri, responsabili Social Media, antreprenori, directori generali și de dezvoltare, reprezentanții comunității creative.

 

 

Citiți și despre: