Noul portal unic Carrefour, dezvoltat cu jutorul Tremend

14.06.2018

Carrefour a lansat, cu ajutorul Tremend, portalul unic www.carrefour.ro, un concept nou, în continuă dezvoltare, care regrupează magazinul de comerț online carrefour-online.ro, site-ul instituțional carrefour.ro, magazinul de comerț online dedicat brandului de îmbrăcăminte marcă proprie TEX, tex.carrefour.ro, și site-ul de employer branding- lumea-carrefour.ro.

Noua platformă propune clienților săi primul sistem de tip Marketplace dezvoltat de un retailer FMCG în ţara noastră, prin secțiunea „Carrefour & Partenerii”.

Pentru dezvoltarea platformei,Tremend a apelat la tehnologii avansate pentru rezolvarea unor probleme complexe de integrare atât a sistemelor Carrefour online, cât și a infrastructurii offline creată pentru preluarea comenzilor și pregătirea lor în hipermarketuri. Sistemul Click & Collect, cu cele două dimensiuni ale sale- comanda online și ridicarea fizică din hipermarketuri a produselor- a reprezentat o provocare tehnică, rezolvată cu succes de Tremend.

“Lansarea portalului unic Carrefour.ro consolidează modelul de business pe care îl abordează Carrefour în prezent, acela al omnicanalității. Integrarea tuturor website-urilor sale este pasul firesc prin care Carrefour răspunde nevoilor și dorințelor publicurilor noastre țintă, fie că sunt clienți, furnizori, parteneri, actuali și viitori angajați, instituții sau asociații cu care colaborăm. Noul portal carrefour.ro devine unica interfață online în care clienții vor putea regăsi, sub același acoperiș, întregul univers digital al Carrefour România. Aceasta a fost cea mai mare provocare, dar am reușit prin colaborarea strânsă cu partenerii noștri și prin implicarea lor totală în realizarea acestui proiect. Am găsit în Tremend un partener orientat spre inovație și creștere pe termen lung”, spune Andrei Luchian, E-Commerce Solution Architect Carrefour România.

Dezvoltarea segmentului Carrefour & Partenerii este o provocare din punct de vedere al scalabilității și accesibilității totale. Astfel, platforma cuprinde zeci de parteneri ai retailerul, peste 150.000 produse, susținând totodată un număr de utilizatori în continuă creștere. Produsele comandate din această secțiune pot fi livrate oriunde în țară sau ridicate din orice punct Click & Collect din hipermarketurile Carrefour, la nivel național, primul serviciu de acest tip pus la dispoziție de un retailer FMCG.

“Un proiect precum cel dezvoltat pentru Carrefour este o demonstrație a modului în care exploatarea tehnologiilor în soluțiile oferite de noi reprezintă un instrument puternic pe care îl punem la dispoziția clienților, prin care aceștia pot să își consolideze poziția pe piață, să creeze diferențiatori puternici. Ne bucurăm că am putut contribui la un proiect de o asemenea anvergură”, a declarat Marius Hanganu, Managing Partner Tremend.

 

 

 

 

Citiți și despre: