Oro Toro se va extinde în afara Bucureștiului

Oro Toro se va extinde în afara Bucureștiului

01.07.2015

În șase luni de la prima locație, Oro Toro a devenit un lanț de restaurante, în continuă dezvoltare. După preluarea brandului OSHO de către familia Malideros, acesta s-a transformat în sinonimul restaurantului cu unele dintre cele mai bune preparate din carne de vită din București.

Povestea a început cu o convingere a lui Georgios Malideros, cel care deține lanțul de restaurante. Acesta este de părere că savoarea cărnii de vită de calitate nu trebuie să fie un simplu lux pentru români, cu un deliciu care poate fi accesibil tuturor gurmanzilor, indiferent de venituri sau de zona în care locuiesc. Având așadar experiența brandului OSHO, primul restaurant cu măcelărie proprie din București, Oro Toro a avut o dezvoltare și extindere naturale și s-a transformat rapid într-un adevărat lanț de restaurante, cu prețuri rezonabile.

Acoperire

Oro Toro își așteaptă clienții în prezent în cele cinci locații deschise din Capitală: în Centrul Vechi al Bucureștiului și centrele comerciale mari din oraș: AFI Palace Cotroceni, Promenada Mall, Mega Mall și Băneasa Shopping City. Potrivit oficialilor Oro Toro, investițiile în centrele comerciale depășesc 150.000 de euro fiecare, iar reputația în rândul cunoscătorilor gurmanzi din România nu s-a lăsat așteptată.

 

Rețeaua de restaurante Oro Toro are unități deschise în Centrul Vechi al Bucureștiului, AFI Palace Cotroceni, Promenada Mall, Mega Mall și Băneasa Shopping City

 

Oferind specialități realizate din carne de vită special importată din țări precum Statele Unite ale Americii, Irlanda, Noua Zeelandă, Uruguay, Italia și Franța, cu ajutorul măcelarilor iscusiți formați în Germania și Spania, și oferind calitate la prețuri rezonabile, toate preparatele pe bază de carne de vită din meniurile restaurantelor sunt realizate din carne maturată, porționată și preparată exclusiv în măcelăria OSHO. “Calitatea determină cantitatea și, în cele din urmă, profitul. Ca atare, Oro Toro a devenit, la doar șase luni de la deschiderea primei locații, un lanț de restaurante aflat în continuă extindere”, spun oficialii Oro Toro

Steak-urile Delmonico Steak, Ribeye Steak, New York Steak, Porterhouse Steak, burgerii, printre care și faimosul Black Angus Beef, dar și salatele și aperitivele au făcut ca pofticioșii să devină clienți fideli ai restaurantului  Oro Toro by OSHO din Centrul Vechi. În plus, special pentru cei care vin în restaurante cu toată familia, localurile oferă meniuri speciale pentru copii, realizate potrivit preferințelor și nevoilor celor mici. Restaurantul Oro Toro by OSHO din Centrul Vechi, primul deschis, în urmă cu jumătate de an, se bucură deja de notorietate și clienți fideli. Fiind poziționat pe strada Franceză, recent modernizată, are atât avantajul celei mai îngrijite zone din Centrul Vechi, cât și o terasă primitoare, așadar iubitorii de carne de vită de calitate au toate motivele să opteze pentru Oro Toro by OSHO. În plus, restaurantul din Centrul Vechi aplică, săptămânal, o serie de oferte atent gândite pentru clienții săi: Students’ Day, meniul special, în fiecare zi de luni, exclusiv pentru studenți, Weekly Menu, meniu săptămânal complet, diferit de la zi la zi, la doar 23 lei, Happy Hour, zilnic, între 17:00 și 19:00 și Sunday Lunch, în fiecare duminică, meniu special complet, la 98 lei”, ne-a declarat conducerea Oro Toro.

 

Restaurantul din Centrul Vechi aplică, săptămânal, o serie de oferte atent gândite pentru clienții săi, spun oficialii Oro Toro by OSHO

 

Planurile de viitor ale Oro Toro sunt continuarea extinderii numărului de unități deschise, atât în zone importante din București, cât și în alte orașe principale din țara noastră, iar promisiunea pe care oficialii lanțului de restaurante o oferă clienților va rămâne aceeași: preparate de vită de calitate, la prețuri rezonabile, pentru orice gurmand pasionat de carnea de vită.

 

Citiți și despre:

  • Două noi restaurante, deschise în Bucureşti MallDouă noi restaurante, deschise în Bucureşti Mall Centrul comercial București Mall își așteaptă clienții cu două restaurante noi. Astfel, începând din această toamnă, clienții mall-ului au la dispoziție meniurile și preparatele culinare ale Oro Toro și Salad […]
  • ANA PAN investește într-un concept store în PiperaANA PAN investește într-un concept store în Pipera Povestea de succes de la antreprenoriat, la un brand național. ANA PAN este o companie care nu mai are nevoie de nicio descriere pentru cei mai mulți dintre români. Puțini sunt însă cei care știu că totul a […]
  • Maxi Toys România a deschis un magazin în Mega MallMaxi Toys România a deschis un magazin în Mega Mall Un nou magazin de jucarii Maxi Toys a fost inaugurat ieri, în Mega Mall, în prezența ambasadorului Belgiei la București, Excelența Sa Philippe Beke și a directorului general Maxi Toys Belgia, Tony Mettens. […]
  • Teilor a deschis patru noi magazineTeilor a deschis patru noi magazine Compania de bijuterii Teilor a realizat un nou pas în expansiunea la nivel naţional. Este vorba de lansarea a patru noi magazine, în prima jumătate a acestui an. Astfel, Teilor s-a extins deschizând un […]
  • Mega Mall va fi deschis pe 23 aprilieMega Mall va fi deschis pe 23 aprilie Centrul comercial Mega Mall va fi deschis pe data de 23 aprilie şi va oferi bucureștenilor cea mai variată gamă de branduri și de modalități de petrecere a timpului liber. Centrul comercial, situat în […]