OTP Bank își extinde portofoliul de produse

08.08.2017

OTP Bank România a anunţat își exinde portofoliul de produse pentru Factoring Comercial. Mai exact, este vorba de lansarea Factoring-ului Comercial de Export, care se alătură produsului pentru Factoring Comercial Intern cu și fără regres. Banca îşi complezează aşadar portofoliul de servicii de finanțare pentru a sprijini companiile aflate în dezvoltare, cât și cele ajunse la maturitate.

Cu ajutorul acestor produse, OTP Bank România poate să cumpere creanțele comerciale emise de către clienții săi ca urmare a prestării de servicii sau livrării de bunuri către partenerii de afaceri din ţara noastră sau din strainătate. Produsele băncii pot fi personalizate în funcție de nevoile specifice ale clienților.

„În ultimii ani, am putut observa o creștere semnificativă a pieței de Factoring, creștere susținută în mod special de IMM-uri. Prin lansarea pachetului complet de Factoring dorim să ne consolidăm poziția pe piața Factoringului. Avem un portofoliu de calitate și stabil de clienți cărora le oferim programe de finanțare avantajoase de tip win-win – atât pentru clientul direct, cât si pentru partenerii acestuia. Prin Factoringul Comercial Intern și de Export, OTP Bank România oferă acces la o finanțare rapidă și flexibilă, fără garanții materiale, administrarea și colectarea creanțelor, dar și acoperirea riscului în cazul neîncasărilor”, declară Ioan-Dragoș Mirică, Director general adjunct al Diviziei Corporaţii, OTP Bank România.

Prin utilizarea produselor de factoring clienții băncii pot obţine:

  • Transformarea unei încasări la termen în încasare la vedere;
  • Scăderea dependenței de termenele de plată acordate partenerilor de afaceri;
  • Diminuarea costurilor administrative;
  • Concentrarea pe producție și vânzări, nu pe urmărirea încasării creanțelor;
  • Acces la servicii specializate de administrare și colectare a creanțelor;
  • Creșterea vitezei de rotație a activelor;
  • Consultanță și asistență comercială specializată;
  • Rapoarte și informații în timp real, datorită aplicației informatice destinate factoring-ului și a modulului web destinat clienților.

Potrivit datelor Asociaţiei Române de Factoring, piaţa de profil a depăşit pragul de 4 miliarde de euro, anul trecut, fiind al treilea an de creștere consecutivă.

 

 

Citiți și despre: