PACK EXPO 2018: calitate europeană la cea mai mare expoziţie de packaging din regiune

24.05.2018

Târgul Pack Expo 2018, care a avut loc în perioada 16 – 19 mai 2018, a confirmat încă o dată nivelul şi ţinuta de calitate a celei mai mari expoziţii dedicate ambalajelor şi soluţiilor de ambalare din Europa de Sud-Est.

În cele patru zile rezervate evenimentului, pavilionul B2 din Centrul Expoziţional Romexpo-Bucureşti a fost gazda întâlnirilor de afaceri productive, a ofertelor de parteneriat şi a discuţiilor axate pe informaţii tehnice şi de calitate.

Printre noutăţile aduse în acest an s-au numărat lansările de produse şi echipamentele inovatoare expuse în premieră în ţara noastră: echipamentul TL 650 Webomatic din clasa traysealer-elor, premiat la Anuga FoodTech, maşina de tipărit digitală Digital ONE de la Mark Andy, echipamentul de stretch hood şi soluţiile automatizate pentru logistică de la iHope, masa de tăiere Esko Kongsberg C44 adusă în premieră în România de Grup Transilvae, VideoJet 1860 – cel mai avansat sistem de marcare cu jet de cerneală disponibil pe piaţă în momentul actual, inovaţii în materie de ambalaje reciclabile 100% de la Marsal.

“Eu cred, din ceea ce am observat, că este un interes în a creşte această piaţă, în a aduce informaţie tehnică şi de calitate, iar partenerii cu care lucrez (care sunt din mai multe zone, Elveţia, Danemarca, Germania) mi-au spus că Pack Expo are un nivel şi o ţinută de calitate, comparativ cu alte târguri” – Horaţiu Aurelian Martin, fondator iHope Real România, prezent pentru prima dată la Pack Expo.

“Pavilionul arată foarte bine, este foarte mare, dar şi organizarea este foarte bună. Ok, nu are aceeaşi mărime cu Labelexpo, dar este – să zicem – un mic pavilion din Labelexpo (cea mai mare expoziţie internaţională pentru industria de ambalaje şi etichete – n.r.) “ – Cristian Dobrotă, director general Romprix Exim SRL.

„Pack Expo este un târg specializat pentru ambalare, este binevenit şi important pentru ţara noastră, pentru că oamenii trebuie să ştie care sunt trendurile în ambalare la nivel mondial” – Mihai Ciobanu, director general ULMA Packaging România.

Pack Expo este un târg de succes” – Iohanna Berea, Marketing Manager Grup Transilvae.

“Deşeurile de ambalaje: tendinţe vs.eficienţă”

Atmosfera de mare târg european a fost oferită şi de vorbitorii de top prezenţi la Conferinţa Naţională pe teme de mediu “Deşeurile de ambalaje: tendinţe vs.eficienţă”, organizată în cadrul Pack Expo. La conferinţă au participat aproximativ 120 de persoane.

Taxa pe ambalaj, managementul deşeurilor, impactul modificărilor legislative în materie de ambalaje asupra industriei alimentare, dar şi tehnologiile inovatoare folosite în producţia de ambalaje şi etichete au fost principalele teme dezbătute în cadrul conferinţei de reprezentanţi ai Ministerului Mediului, preşedinţi de asociaţii, distribuitori de echipamente, producători de ambalaje şi etichete, printre care Mihai Petre (DELOITTE România), Raul Pop (Ernst & Young România), Mariel Petric (Cora Trade), Linda Mauksch (ALPLA Group), Nathalie Bonk (Webomatic), Constantin Chiriac (ROMPAP) şi Gabriel Moiceanu (FADI).

Trofeul YOUNG CHEF

Ioana Bogdan a fost aleasă câştigătoarea celui mai mare concurs de ready meal din România – YOUNG CHEF by Angst & ULMA. Tânăra a primit titlul şi trofeul YOUNG CHEF, premiul de 1000 de euro, un abonament pe 12 luni la revista “Gastromedia”, precum şi un interviu în următorul număr al revistei, de după eveniment.

“A fost o experienţă extraordinară, m-am bucurat foarte tare că în finală am ajuns două femei, asta a fost cred că prima bucurie pentru ziua de ieri. Mulţumim juriului că ne-a dat posibilitatea să gătim într-un număr mai mare şi să-i bucurăm pe cât mai mulţi dintre cei care au fost astăzi prezenţi la acest eveniment. Sunt fericită, bineînţeles, juriul a fost la mare înălţime, spectatorii, organizatorii. Per total, a fost o experienţă senzaţională care va dăinui pe viaţă“, a declarat Ioana Bogdan, câştigătoarea trofeului YOUNG CHEF, după decernarea premiului.

Premiile Romanian Packaging Awards

Tot în cadrul târgului au fost decernate premiile Romanian Packaging Awards, concursul dedicat ambalajelor şi etichetelor produse în România, ajuns la ediţia a II-a:

  • Categoria Ambalajul din carton ondulat (pentru retail) al anului: “Strauss Welcome Kit”, realizat de RONDOCARTON pentru clientul STRAUSS România
  • Categoria Ambalajul flexibil al anului: “Bottle Bag”, realizat de EXONIA HOLDING pentru Coca-Cola şi Cramele Recaş
  • Categoria Ambalajul din carton compact al anului: “Ghiozdanul Back To school”, realizat de MAYR MELNHOF PACKAGING România pentru clientul Mondelez România
  • Categoria Eticheta anului: “SAMARO”, realizată de ROMPRIX EXIM SRL pentru clientul Distileriile Bran

Categoria Ambalajul rigid din mase plastice al anului: juriul a decis să nu acorde un premiu la această categorie, întrucât produsele înscrise în concurs nu s-au ridicat la standardele de calitate impuse de regulamentul concursului.

 

 

 

 

Citiți și despre: