Paravion a devenit cea mai mare agenţie de turism online din ţară. Ce afaceri a avut în 2015?

07.01.2016

Anul trecut, Paravion a înregistrat o majorare de 2,7 ori a cifrei de afaceri, la 46 de milioane de euro, devenind astfel cea mai mare agenţie de turism online din ţara noastră. Astfel, după o creştere a afacerilor cu 40% în 2014, până la 77,5 milioane de lei (17,3 mil. euro), Paravion a încheiat 2015 cu o creştere mult mai mare, ajungând la o cifră de afaceri de 46 de milioane de euro. Compania a migrat în anul 2014 de la poziţia de business online al grupului Happy Tour, la cea de OTA, agenţie online, un business independent şi strategic pentru fondul de investiţii GED, proprietarul Happy Tour şi Paravion.

„Astfel, am beneficiat de investiţii din partea GED care ne-au permis upgradarea platformei, pentru a fi competitivi pe toate canalele online de vânzare de bilete de avion. Am diversificat produsele şi serviciile pe pieţele de bază şi am reuşit să creştem vânzările de city-break-uri şi pachete de vacanţă cu chartere, am dezvoltat aplicaţia de mobile şi ne-am bazat pe o <<rupere>> din offline, aproximativ 32% dintre clienţi fiind noi şi provenind din această zonă”, a declarat Remus Vişan, Managing Director al Paravion.

În plus, agenţia s-a extins la începutul lui 2015 pe mai multe pieţe din Europa de Sud-Est, având echipe de agenţi de turism vorbitori de engleză, maghiară, bulgară, turcă, greacă şi spaniolă. Paravion s-a dezvoltat puternic şi pe piaţa turcă, după ce a cumpărat la începutul anului trecut portalul de rezervări Bavul.com.

În acelaţi timp, au crescut vânzările pe pieţele suplimentare non-core în Europa Centrală şi de Est (Bulgaria, Ungaria, Cipru), dar şi în Marea Britanie şi Spania.

Aproximativ 67% din cifra de afaceri de anul trecut a fost generată de vânzările din România.

„Cu o cifră de afaceri de 46 milioane de euro, cu 400.000 de utilizatori Paravion în 2015 şi 115 milioane de tranzacţii de căutare lansate de clienţii noştri, am devenit cea mai mare agenţie de turism online din ţară şi una dintre primele trei din Europa Centrală şi de Est”, a subliniat Remus Vişan.

Paravion estimează pentru anul acesta o cifră de afaceri de 60 de milioane de euro, în creştere cu 30%.

 

 

Citiți și despre: