Parteneriat între Leo Burnett și Facultatea de Sociologie şi Comunicare din Brașov

03.03.2014

Leo Burnett România şi Facultatea de Sociologie şi Comunicare a Universităţii Transilvania din Braşov au lansat la finele săptămânii trecute ”Braşov Leo Academy”, platforma de învăţare şi dobândire a competențelor practice necesare viitorilor practicieni în publicitate.

În acest semestru, masteranzii de la programul Gestiunea Campaniilor de Imagine vor beneficia de prezenţa specialiştilor Leo Burnett, la fiecare două săptămâni, în calitate de lectori invitaţi în cadrul cursului şi seminarului de Mijloace de Promovare.

„Am fost de mai multe ori în mijlocul studenţilor braşoveni de la comunicare şi m-a impresionat dorinţa lor de a învăţa noutăţile din domeniu, ambiţia cu care s-au implicat în cateva proiecte în care am colaborat. Ca braşovean, am un motiv în plus să-mi doresc ca studenţii de aici să aibă expunere directă și la aspectele practice ale comunicării, să poată testa noțiunile teoretice dobândite în timpul cursurilor. În același timp, nu consider proiectul ca fiind unul de mecenat pentru că pentru mine și colegii mei reprezintă un canal important prin intermediul căruia rămanem conectați la tinerii români, putem strânge insighturi din lumea lor. Este un proiect în care sunt toate premisele ca ambele părți să fie câștigătoare.” a declarat Lorand Boți Balint, directorul Leo Burnett România.

Lectorul univ. dr. Florin Nechita a explicat că prezenţa specialiștilor Leo Burnett va însemna un portofoliu însemnat de competenţe diverse pus la dispoziţia studenţilor şi masteranzilor facultăţii şi va deschide accesul la studii de caz şi situaţii reale din mediul economic românesc.

 

Citiți și despre: