Parteneriat între PayPoint şi FAN Courier. Ce avantaje vor avea clienţii?

23.03.2017

Operatorul de plăţi PayPoint România a anunţat lansarea serviciului PayPoint Colet Expres, oferit în parteneriat cu liderul pieței locale de curierat, FAN Courier. Acordul presupune livrarea de colete de dimensiuni medii în magazinele partenere PayPoint selectate, prin serviciul Collect Point de la FAN Courier, de unde consumatorii îşi pot ridica produsele comandate la o oră potrivită programului lor.

La ora actuală, sunt disponibile 160 magazine PayPoint Colet Expres în București și Ilfov, aceasta fiind cea mai extinsă rețea de livrare colete în puncte fixe din Capitală şi împrejurimi. Numărul magazinelor partenere care oferă acest serviciu este în continuă creştere, iar în viitorul apropiat va avea loc extinderea în toată țara.

PayPoint este singurul operator din ţara noastră care are pe terminalele sale serviciul de livrare colete, iar în cadrul firmei-mamă din Marea Britanie serviciul se bucură de un real succes încă din anul 2009. În acest context, decizia de a lansa PayPoint Colet Expres a venit din dorința de a diversifica portofoliul companiei, pentru a simplifica și mai mult viețile românilor cu soluții inovatoare care să răspundă optim nevoilor acestora.

„Ne face o deosebită plăcere să anunțăm lansarea acestui serviciu mult-aşteptat, PayPoint Colet Expres, alături de liderul pieței serviciilor de curierat, FAN Courier. Consumatorii sunt în căutarea unor opțiuni sigure, rapide şi flexibile, iar PayPoint Colet Expres oferă o soluție care răspunde optim acestor nevoi, prin proximitatea magazinelor partenere, siguranța și rapiditatea tranzacțiilor. Aceste atribute ale rețelei vor permite consumatorilor să își ridice coletele aproape de casă, fără să fie nevoiți să aștepte curierul într-un anumit loc, o anumită zi sau un anumit interval orar, ori să călătorească distanțe mari pentru a-şi ridica pachetul. Totodată, având în vedere prevalența plăților ramburs, comercianții noștri parteneri au deja experiența încasării de numerar pentru celelalte servicii PayPoint disponibile, având la activ milioane de tranzacții efectuate în siguranță. Suntem convinşi de succesul de care se va bucura acest serviciu în Bucureşti şi lucrăm intens pentru extinderea sa în toată țara, potențialul fiind uriaș”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.

Pentru a beneficia de acest serviciu, consumatorul trebuie să plaseze comanda la un comerciant online partener FAN Courier şi să solicite livrarea produsului către un magazin PayPoint Colet Expres din apropiere. După livrarea coletului în magazin de către FAN Courier, clientul primeşte un cod de colectare prin email sau SMS şi se prezintă în locație cu acesta şi cu un act de identitate pentru a-şi ridica coletul.

„Noul serviciu Collect Point este cea mai potrivită soluție pentru nevoile clienților, în condițiile dezvoltării susținute a pieței de e-commerce și a diversificării achizițiilor. Statisticile noastre au arătat că nivelul de satisfacție a clientului crește atunci când vii cu o soluție viabilă, accesibilă și ușor de implementat. Clientul își dorește ca expediția lui să ajungă la timp la destinație și să primească în cel mai scurt timp comanda efectuată. Suntem convinși că parteneriatul cu PayPoint va fi unul de lungă durată și mai ales de succes dat fiind că PayPoint este, ca și FAN Courier, un furnizor de servicii cu acoperire națională, cu un istoric de peste 10 ani în România și o strategie de business bazată pe creștere organică”, a afirmat Roxana Magopet, Marketing & PR Manager FAN Courier.

 

 

Citiți și despre:

  • Parteneriat între PayPoint şi Groupama AsigurăriParteneriat între PayPoint şi Groupama Asigurări PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, anunţă semnarea unui nou parteneriat cu unul dintre principalii jucători din industria asigurărilor. […]
  • Parteneriat între Germanos şi PayPoint. Ce avantaje vor avea clienţii?Parteneriat între Germanos şi PayPoint. Ce avantaje vor avea clienţii? Germanos şi PayPoint au încheiat un parteneriat prin care oferă clienţilor posibilitatea de a plăti facturile de utilităţi şi servicii prin simpla scanare a codului de bare de pe factură. Astfel, datorită […]
  • PayPoint România extinde parteneriatul cu RCS&RDSPayPoint România extinde parteneriatul cu RCS&RDS PayPoint România a anunţat extinderea parteneriatului cu grupul RCS & RDS, unul dintre cei mai importanți operatori de telecomunicații din regiune, şi pe segmentul telefoniei mobile preplătite. Astfel, […]
  • Parteneriat între PayPoint România şi Blue AirParteneriat între PayPoint România şi Blue Air Operatorul de plăţi PayPoint România a încheiat un acord cu compania aeriană Blue Air, iar în urma acestei colaborări clienţii companiei aeriene îşi vor putea plăti biletele de avion prin intermediul […]
  • Neosurf intră pe piaţa din RomâniaNeosurf intră pe piaţa din România Neosurf, furnizor internațional de servicii preplătite pentru plăți online, intră pe piaţa din România, în urma unui acord de colaborare semnat cu PayPoint. Consumatorii din ţara noastră vor avea acum […]