PepsiCo lansează un nou program de sustenabilitate

26.10.2016

PepsiCo vine în întâmpinarea nevoilor socio-economice ale consumatorilor prin lansarea unui nou program de sustenabilitate. Astfel, compania plănuieşte să continue reorientarea portofoliului către produse şi băuturi mai sănătoase, să reducă impactul asupra mediului înconjurător și să învestească cu autoritate oameni din toată lumea.

Până în 2025, cel puţin două treimi din băuturile PepsiCo vor conţine cel mult 100 de calorii/340 de grame, reprezentând zahărul adăugat. Compania se va concentra pe vânzarea de produse cu puţine sau zero calorii.

Noile iniţiative ale PepsiCo se înscriu în angajamentul de a livra “Performanţă cu Scop”, o viziune inovatoare lansată în 2006, înrădăcinată în credinţa că o afacere de succes este strâns legată de sustenabilitatea lumii în care trăim.

“Pentru a avea succes în lumea volatilă de astăzi, aflată în permanentă schimbare, companiile trebuie să exceleze în trei puncte: să aibă performanţe financiare puternice, obţinute într-un mod sustenabil în timp şi cu responsabilitate faţă de nevoile societăţii. Primii zece ani ai călătoriei filozofiei <<Performanţă cu Scop>> au arătat că o companie poate obţine rezultate bune prin a face bine. Am creat o valoare importantă pentru acţionari şi în acelaşi timp am făcut paşi importanţi spre rezolvarea problemelor prioritare de mediu, sănătate şi sociale în întreaga lume”, a afirmat preşedintele şi CEO-ul PepsiCo Indra Nooyi.

Compania are în vedere trei piloni pentru dezvoltarea durabilă:

1. Creşterea într-un mod sustenabil a eforturilor companiei de a îmbunătăţi produsele pe care le vinde.

2. Protejarea planetei.

3. Învestirea cu autoritate a oamenilor din întreaga lume.

În toate parteneriatele sale, PepsiCo are o abordare holistică pentru a progresa în toate cele trei direcţii. Planurile companiei au fost stabilite ținând cont de cele mai noi descoperiri științifice și pe baza unei consultări active cu acționarii, având în vedere totodată Agenda ONU 2030 pentru Dezvoltare Durabilă.

Pentru atingerea acestor obiective, acțiunile companiei se vor îndrepta către o alocare responsabilă a capitalului, angajamentul de a atinge targeturile financiare, cât și crearea de plus valoare pentru partenerii noștri. Compania crede că prin atingerea acestor obiective își va spori profitul și performanțele financiare pe termen lung.

“În ultimul deceniu, PepsiCo a devenit un model de urmat pentru alte companii globale, demonstrând că alinierea intereselor de business cu cele sociale reprezintă o soluție eficientă pentru obținerea unor rezultate financiare puternice. PepsiCo este o dovadă plăcută a faptului că unele dintre cele mai performante companii globale nu sunt interesate doar de rezultate financiare imediate. Acestea pot și trebuie forțate să asigure binele global, iar companiile care aderă la acest mod de a se raporta la mediul înconjurător vor fi nevoite să lucreze atât în interesul acționarilor, cât și în interesul societății. pentru parteneri, dar si pentru societate”, a spus Bill George, profesor în cadrul Harvard Business School.

 

 

Citiți și despre: