Perfect Tour a lansat o aplicaţie inovativă pentru piaţa locală de turism

13.07.2015

Perfect Tour a anunţat lansarea unei aplicaţii speciale dedicată pasionaților de călătorii, în cadrul Programului de Fidelizare Club Exclusive: primul program de loializare cu “live data” – Călătoriile, transformate în puncte de vacanţă.

„Fiindcă toți clienții sunt speciali pentru noi și dorim că experiențele lor, în calitate de compărători, să se îmbunătățească pe zi ce trece, Perfect Tour a dezvoltat pentru noul portal www.perfect-tour.ro, care a câștigat titlul „Cel mai bun website al unei agenții de turism NON-OTA 2015” şi o aplicație specială, dedicată recompensării pasionaților de călătorii, în cadrul Programului de Fidelizare Club Exclusive”, au afirmat reprezentanţii Perfect Tour.

În premieră pe piață de turism din ţara noastră, aplicația Club Exclusive, disponibilă în contul de client on-line Perfect Tour, permite consultarea în timp real a balanței de puncte, vizualizarea istoricului de călătorii aferente acestora și primirea de oferte, informații și promoții dedicate exclusiv membrilor Clubului. De asemenea, contul da posibilitatea „salvării” ofertelor preferate și urmărirea comenzilor.

„Perfect Tour răsplătește încrederea pe care clienții o manifestă prin utilizarea serviciilor sale. Aplicația Club Exclusive permite o transparență totală și o mai bună interacțiune cu clientul. Acum, clienții beneficiază de acces direct în sistem, de pe orice dispozitiv conectat la Internet, putând verifica punctele de vacanță adunate, rezervările și informațiile disponibile exclusiv membrilor”, a declarat Magda Zamfir, Customer Care Manager la Perfect Tour.

Programul de Fidelizare oferă posibilitatea acumulării de puncte de loialitate prin cumpărarea de servicii turistice, precum cazare, sejururi și circuite, în țară sau străinătate, transport intern și internațional, croaziere sau tabere pentru copii.

„Cumpărând un pachet turistic, o vacanță un sau un serviciu Perfect Tour, valoarea acumulată intră automat în contul clientului. La fiecare nouă achiziție, dacă îndeplinește toate condițiile regulamentului, clientul poate utiliza contravaloarea punctelor de pe card, plătind în bani doar diferența. Membrii Clubului au, de asemenea, acces prioritar la promoțiile agenţiei”, a explicat Magda Zamfir.

 

Citiți și despre: