Perioadă de creștere pentru platformele de food ordering

15.02.2017

În perioada februarie – martie, platformele de food ordering înregistrează o creștere considerabilă de comenzi, Valentine’s Day fiind momentul de început al acestei perioade. Potrivit reprezentanților foodpanda – cea mai mare platformă de food ordering din România – meniurile comandate în această zi au ca piesă de rezistență deserturile.

„Februarie și martie sunt printre cele mai aglomerate luni ale anului, numărul comenzilor înregistrate pe platformă înregistrând o creștere considerabilă. Valentine’s Day este sărbătoarea care dă startul acestei perioade, mulți îndrăgostiți alegând să sărbătorească în intimitatea căminului, cu o cină romantică în doi”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.

Astfel, conform foodpanda, peste 40% dintre meniurile comandate pe 14 februarie au inclus, în jurul prânzului, deserturi populare, multe dintre ele tradiționale – papanași cu dulceață, clătite cu ciocolată, dar și gogoși – în timp ce începând cu orele 18:00, platforma on-line a înregistrat comenzi separate de desert, pentru preparate mai sofisticate, precum souffle cu ciocolată, panna cotta, mousse-uri sau tarte de fructe.

 

 

Citiți și despre: