Peste 100 de antreprenori și reprezentanți ai companiilor cheie din Dolj și din județele învecinate au participat pe 12 octombrie, la evenimentul regional al proiectului național Business rEvolution: Digitalizarea – Trend sau Tsunami, organizat de Doingbusiness.ro la Craiova.
,,Digitalizarea aduce cu sine un fel de distrugere creativă, toate serviciile rearanjându-se în jurul consumatorului, astfel încât cei care vor fi cei mai relevanți în această rearanjare și vor găsi modalități de utilizare creativă a datelor și digitalizării prin intermediul Internetului lucrurilor conectate, vor fi câștigătorii’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.
În cadrul evenimentului, Victor Voicu – Telekom Romania a prezentat soluții de operativitate pentru mediul de afaceri, cu impact atât la nivel național cât și global în condițiile în care, în toată lumea, până în anul 2020, vor fi 4 miliarde de persoane conectate la Internet, iar angajații firmelor vor trebui să acceseze datele companiilor de pe orice dispozitiv și de oriunde.
,,Locul de muncă nu va mai fi la fel, în condițiile în care tot mai mulți angajați din locurile de muncă nou create, și nu numai, vor să lucreze de oriunde, oricând. Și acum pot face asta’’, a subliniat Victor Voicu.
De asemenea, Alina Necșulescu, Tax Manager KPMG Romania a prezentat implicațiile celei mai noi modificări ale sistemului de taxare TVA – așa numitul TVA split, asupra activității fiscale a companiei, iar în cea de-a doua sesiune Tudor Galoș – Marketing Consultant, Tudor Galoș Consulting a încercat împreună cu participanții să răspundă la întrebarea: Este GDPR o amenințare sau o oportunitate? Acesta a arătat care sunt pașii care trebuie urmați pentru a fi compliant cu noile norme privind protecția datelor personale și cât de important este să începem alinierea de acum, pentru a fi conformi din luna mai 2018, când legea va fi obligatorie și vor fi dispuse penalizări substanțiale societăților care nu se aliniază normelor.
În plus, Dumitru Ion – CEO Kompass România a realizat cea mai completă radiografie a mediului de afaceri la nivel național arătând care companii contează și în ce măsură contează acestea în economia națională și sectorială, prezentând piața potențială și aplicații pentru creșterea vânzărilor.
Evenimentul a fost completat de Elena Badea – Valoria, care a dezvoltat atât subiecte privind strategiile de conținut în social media cât și cele mai recente tendințe și evoluții în domeniul resurselor umane.
Business rEvolution este un proiect național de conferințe regionale care a avut deja impact asupra a mai mult de 15.000 de companii prin cei aproape 1000 de participanți care au reprezentant audiența la evenimentele regionale organizate la Iași, Brașov, București, Arad, Ploiești și Craiova. Proiectul se va încheia anul acesta cu evenimentul organizat la Târgu Mureș în 28 noiembrie 2017.