Peste 120.000 de elevi vor colecta selectiv deşeurile, în cadrul campaniei „EcoAtitudine”

01.05.2015

Infomediu Europa ȋmpreună cu Terra, mascota EcoAtitudine, au dat startul celei de-a VI-a ediții a celei mai importante campanii de educație ecologică şi mediu din România. Astfel, în perioada 26 martie – 13 noiembrie, peste 120.000 de elevi și profesori din 103 şcoli, vor colecta selectiv deşeuri din hȃrtie, carton, plastic, PET, aluminiu şi se vor juca de-a supereroii, actorii şi reporterii.

În perioada menţionată, campania va ajunge cu sprijinul New Kopel Group în 20 de orașe din țară: Arad, Bacău, Bistrița, Braşov, Bucureşti, Buzău, Constanța, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Focşani, Iaşi, Ilfov, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Satu-Mare, Tȋrgu-Mureş, Timişoara şi Zalău.

„Terra și toți prietenii ei vor pleca între 4 mai și 3 iunie în caravana EcoAtitudine, să îi cunoască pe toți copiii frumoși care s-au înscris în proiect. Facem poze și documentăm tot! O să ne vedeți pe Facebook! Și pe lângă asta, ne vedeți și pe plasmele din toate Cinema City-urile din țară! Că doar suntem parteneri! Iar vestea cea mare vine de la Kaufland, unul din cei mai importanți retaileri din țară, care s-a alăturat campaniei și este partenerul oficial al puștilor cu EcoAtitudine!”, au afirmat organizatorii campaniei, într-un comunicat de presă.

Mai multe informații despre această campanie puteţi găsi pe www.ecoatitudine.eu și www.facebook.com/ecoatitudineoficial.

Campania EcoAtitudine este realizată de către Asociația Iris Terra Green în parteneriat cu Grupul European de Presă REPORTER, sub patronajul Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor și Agenției Naționale pentru Protecția Mediului.

 

 

Citiți și despre: