Peste 120 de antreprenori au participat la Business rEvolution Târgu Mureş

05.12.2017

Doingbusiness.ro a încheiat seria din 2017 a proiectului național Business rEvolution cu evenimentul de la Târgu Mureș. Peste 120 de antreprenori și reprezentanți ai companiilor cheie din Mureș și din județele învecinate au participat pe 28 noiembrie 2017 la conferința Business rEvolution organizată la Târgu Mureș, eveniment dedicat digitalizării, managementului performant și inovației.

,,Suntem pentru a doua oară la Târgu Mureș și am întâlnit aici o audiență din ce în ce mai interactivă, vigilență, și chiar agilă. Subliniez agilitatea ca și calitate care face diferența între companiile care se adaptează la schimbările digitale și vor continua să se dezvolte și restul firmelor, care se vor zbate să supraviețuiască pe piață. Metodele de înțelegere și de a ajunge la client s-au schimbat fundamental în era digitală și a Internetului, iar antreprenorii de aici au înțeles că produsele și serviciile nu se mai vând singure, într-un mediu din ce în ce mai competitiv și mai bogat în informații’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.

Evenimentul a fost deschis de Erika Zolyomi – Președinte al Asociației Economiștilor Maghiari din România, care a evidențiat oportunitățile de dezvoltare a afacerilor prin parteneriate strategice dintre firmele din România și companii din regiune, cu suportul AEMR.

De asemenea, Tudor Galos – Senior Marketing Consultant Tudor Galos Consulting, a vorbit despre principalele noutăți aduse de noul regulament european de protecție a datelor personale (GDPR) și cum afectează acesta practicile de marketing. Printre modificările majore aduse de GDPR Tudor Galos a precizat: dreptul consumatorului la intimitatea personală, securitatea datelor și notificarea promptă a autorităților în caz de compromitere a acestora, politici mult mai transparente de utilizare a datelor personale, dar și un training specializat al angajaților cu privire la normele de privacy. Noul regulament va intră în vigoare pe 25 mai 2018 și a stârnit dezbateri aprinse în cadrul conferinței.

Laura Sachelarie – Senior Segment Manager Telekom România a prezentat modalitățile de optimizare a costurilor prin soluții concrete, eficiente și adaptate fiecărui business, iar sesiunea s-a încheiat cu povestea de succes a unei companii românești – Dacia Plant, poveste menită să dea încredere antreprenorilor: succesul vine negreșit dacă faci cu plăcere și cu pasiune ceea ce faci. Acesta a fost sfatul lui Traian Ionescu Heroiu – acționar Dacia Plant, o companie care a reușit să își crească cifra de afaceri, de la primul an de activitate și până la ora actuală, de 1000 de ori.

În cea de-a două sesiune, Alina Necsulescu, Tax Manager KPMG România a discutat cu audiența despre cele mai noi modificări fiscale și impactul lor asupra afacerilor, în timp ce Dumitru Ion, CEO Kompass România a identificat piața potențială printr-o analiză a firmelor românești bazată pe rezultatele raportate pentru anul 2016, și a prezentat antreprenorilor aplicații inovative pentru creșterea vânzărilor.

Sesiunea a fost completată de echipa Valoria, prin descifrarea celor mai eficiente strategii de conținut în social media, de către Elena Badea – Managing Partner, și a viitorului aplicațiilor CRM, de către Alexandra Cernian – Trainer & Senior Consultant.

Conferința de la Târgu Mureș s-a încheiat cu un workshop interactiv, susținut de Elena Badea, care a prezentat antreprenorilor cele mai noi tendințe și provocări în domeniul resurselor umane, încercând să răspundă punctual întrebărilor concrete adresate de aceştia.

 

 

 

Citiți și despre: