Peste 21.000 de vizitatori au trecut pragul celei de-a şaptea ediţie a GastroPan

25.03.2015

Peste 21.000 de vizitatori au trecut pragul celei de-a şaptea ediţie a expoziţiei internaţionale GastroPan, care s-a desfăşurat în perioada 19-21 martie 2015 la Târgu Mureş. În plus, majoritatea celor 132 de expozanţi prezenţi la eveniment, din 24 de ţări, şi-au planificat deja să revină anul viitor cu standuri şi mai spaţioase.

Vizitatorii GastroPan au regăsit la standuri cele mai noi şi eficiente soluţii pentru afacerile pe care le desfăşoară brutăriile, cofetăriile, patiseriile, restaurantele, cafenele, morile, magazinele de specialitate, hotelurile, ciocolateriile sau gelateriile.

În plus, vizitatorii au avut ocazia de a experimenta, testa şi degusta o gamă variată de soluţii, utilaje, tehnologii şi ingrediente, unele dintre ele fiind disponibile în premieră pe piaţa din România, în timp ce managerii şi specialiştii din domeniu au descoperit idei de afaceri şi soluţii pentru eficientizarea activităţilor, pentru reducerea costurilor, pentru creşterea calităţii sau pentru dezvoltarea de produse şi servicii noi, adaptate cerinţelor actuale de pe piaţă.

„Anul acesta expoziţia GastroPan a fost din nou spaţiul inovaţiei şi al creativităţii, găzduind şi mai multe programe demonstrative care au evidenţiat utilitatea şi eficienţa conceptelor şi tehnologiilor expuse. Atât la standurile expozanţilor, cât şi separat, la invitaţia organizatorilor, brutari, bucătari, cofetari şi cake designeri premiaţi la olimpic şi mondial şi-au împărtăşit talentele cu miile de vizitatori. Sculptura în legume şi fructe, modelajul din pastă de zahăr, pictura artistică pe suport de zahăr şi tehnica modelării zahărului tras, suflat şi turnat au fost printre cele mai atractive demonstraţii la GastroPan 2015”, au afirmat organizatorii expoziţiei.

Pâinea şi Tortul Anului 2015

De asemenea, cei mai buni 212 brutari, cofetari şi bucătari din toate colţurile ţării s-au întrecut în cadrul Concursurile GastroPan. Pe lângă Pâinea Anului 2015 şi Tortul Anului 2015, au mai fost premiate cele mai bune produse de patiserie, cele mai reuşite platouri culinare şi cele mai impresionante lucrări artistice din aluat de panificaţie, fructe şi legume, pastă de zahăr sau Isomalt.

Pâinea şi Tortul Anului – cele mai râvnite premii oferite în cadrul expoziţiei, au impresionat prin combinaţia optimă dintre gust, sănătate şi tradiţii reinventate. Marele premiu al secţiunii Cofetărie a revenit firmei Vipp Fashion, cu Tortul Rustic, în timp ce la secţiunea Panificaţie trofeul a fost adjudecat companiei Vel Pitar, pentru Pâinea Low GI.

Tortul Anului 2015 a fost obţinut dintr-o reţeta simplă, cu combinaţii curajoase de ingrediente perene, sănătoase dar accesibile: crema de roşii, blatul din bezea fără făină şi crema de grâu fiert au fost principalele componente care au creat gustul deosebit recompensat de juriu cu marele trofeu.

Pâinea Anului 2015 este un sortiment care se întoarce la tradiţii, o combinaţie optimă între gust şi sănătate. Este o pâine cu indice glicemic redus, fără drojdie, obţinută cu maia sălbatică de secară şi îmbogăţită cu un amestec de seminţe nutritive.

Următoarea ediţie a expoziţiei GastroPan este programată tot la Târgu Mureş, în primăvara anului viitor.

 

Citiți și despre: