Peste 25 de noi magazine în Sun Plaza

22.09.2017

Pe 28 septembrie, peste 25 de magazine se vor deschide publicului în cadrul centrului comercial Sun Plaza, odată cu finalizarea etapei a doua a lucrărilor de remodelare efectuate de către compania de investiții imobiliare S IMMO AG, proprietarul mall-ului.

Noua zonă reconfigurată însumează 5.500 de metri pătrați de spații comerciale, închiriate în totalitate, care vor continua să îmbunătățească oferta vastă de spații comerciale, de servicii și de relaxare deja existente în centrul comercial.

Noile magazine includ Lego și Forever 21, cu cele mai mari magazine deschise în România, buticul Men’s Cave (cu prima sa prezență într-un centru comercial) și mai multe brand-uri care vor deschide în premieră în Sun Plaza (LC Waikiki, Pepco, NYX, Pandora, MAC, Sabon, Melkior), cafenele (Gloria Jeans) și o varietate de spații de servicii, precum frizeria pentru copii Dolphy sau o reprezentanță RCS & RDS.

”Sun Plaza este schema de retail dominantă în partea de sud – est a Bucureștiului. Prin investiția în acest proces de remodelare vom duce experiența de shopping din cadrul Sun Plaza la următorul nivel și îl vom transforma într-un centru comercial atractiv pentru toți locuitorii Bucureștiului”, declară Friederich Wachernig, membru al consiliului de administrație S IMMO AG.

Decizia S IMMO AG de a îmbunătăți oferta Sun Plaza a fost luată având în vedere tendințele actuale din piața de retail. Aşadar, centrele comerciale tind să devină mai mari și vizitatorii le percep ca o componentă din ce în ce mai importantă în activitățile lor zilnice.

”Tendințele arată că oamenii aleg locurile unde își petrec timpul în perfectă concordanță cu modul în care doresc să arate viața lor. Sun Plaza are cele mai bune ingrediente în acest sens. Fiind singurul mall din România cu un acces direct la metrou, integrând unul dintre cele mai mari hipermarket-uri din București și având un mix echilibrat de spații de retail, de servicii și relaxare, Sun Plaza are un potențial semnificativ de a deveni o opțiune de top pentru vizitatori și pentru cumpărători”, afirmă Răzvan Iorgu, managing director CBRE România, compania care asigură administrarea Sun Plaza.

De asemenea, românii preferă centrele comerciale de mari dimensiuni într-un procent covârșitor: 70% aleg aceste destinații, cu mult peste media europeana care se situează la 47%.

În plus, vizitatorii sunt atrași de activitățile disponibile de shopping și au o abordare pragmatică, căutând nu doar mărci ci dorind în același timp și soluții pentru activitățile lor zilnice. Totodată, 40% dintre români consideră că opțiunile de divertisment reprezintă principalul factor de alegere a unui mall.

 

 

Citiți și despre:

  • Patru noi magazine, deschise în Sun PlazaPatru noi magazine, deschise în Sun Plaza În această vară, Sun Plaza Shopping Center își îmbogățește oferta de retaileri cu patru magazine noi. Este vorba de Bebe Tei, Colin’s, Optiplaza şi VGeneration powered by Vans. De asemenea, în luna iulie, […]
  • LC Waikiki vrea să deschidă 4 magazine în România, în acest anLC Waikiki vrea să deschidă 4 magazine în România, în acest an Brandul LC Waikiki pregăteşte noi demersuri în România, având obiectivul de a deveni unul dintre primele 3 cele mai de succes brand-uri de modă de retail din Europa. LC Waikiki este lider în moda de retail […]
  • Flanco preconizează vânzări de 15 milioane euro prin eMAG MarketplaceFlanco preconizează vânzări de 15 milioane euro prin eMAG Marketplace Flanco Retail estimează vânzări de 15 milioane de euro prin eMAG Marketplace, în 2015, după ce compania a intrat în platforma eMAG, Marketplace, în octombrie 2014. La ora actuală, Flanco listează online, prin […]
  • eMAG se extinde în PoloniaeMAG se extinde în Polonia Retailerul eMAG a început demersurile de extindere pe piața din Polonia. Astfel, în decembrie 2014, compania a depus o solicitare la Consiliul Concurenței și Protecția Consumatorului din Polonia privind […]
  • Teilor a deschis patru noi magazineTeilor a deschis patru noi magazine Compania de bijuterii Teilor a realizat un nou pas în expansiunea la nivel naţional. Este vorba de lansarea a patru noi magazine, în prima jumătate a acestui an. Astfel, Teilor s-a extins deschizând un […]