Peste 50 de antreprenori au participat la The Woman Entrepreneurship Workshops

23.04.2018

Data de 19 aprilie a fost despre a cunoaște antreprenorii de lângă noi, cu provocări, reușite și nevoi. A fost o zi despre educare, spirit antreprenorial și networking. The Woman a reunit peste 50 de antreprenori dornici de implicare și dezvoltare a propriului business în cadrul primei ediții a evenimentului conex The Woman Entrepreneurship Workshops.

Dezbătând tematici precum puterea brandului personal, importanța creării unui pitch, storytelling-ul și eticheta de masă în mediul business, evenimentul a adus împreună antreprenori cu interese comune.

Având experiență de peste 18 ani în leadership, Amalia Sterescu a vorbit în cadrul masterclass-ului despre importanța investiției în brandul personal, ca accelerator al propriului business. Brandul personal este elementul de imagine cel mai important al unui business care conferă originalitate și pe care antreprenorii trebuie să îl aibă în vedere pentru a avea posibilitatea de a se diferenția într-o lume plină de profesioniști.

Personal branding nu include doar o multitudine de activități de marketing ci și o strategie care înțelege în profunzime personalitatea și abilitățile antreprenorului, iar misiunea personală a acestuia se va cristaliza în timp și nu pe moment, pentru a putea fi transmisă publicului în varianta sa ce mai bună, autentică.

„Brandul tău are putere prin capacitatea de a atinge cât mai mulți oameni. Voi trebuie să fiți proprii voștri avocați, fie că vorbim de voi sau de business-ul vostru.”, a declarat Amalia Sterescu în cadrul masterclass-ului.

De asemenea, Catrinel Frătean, fondatorul companiei Fotocolaj.ro a vorbit despre importanța creării unui pitch care să poată fi utilizat în orice situație. Workshopul a debutat cu o discuție despre elevator pitch, pornind de la o simplă întrebare adresată publicului: „Când ați fost în situația de a vorbi despre businessul vostru? Fie că ați discutat despre competiție, ideea de business, finanțare etc.”

Elevator reprezintă metoda de origine americană folosită deseori de lobbyists prin intermediul căreia se poate lua legătura într-un timp foarte scurt cu oamenii cu putere de decizie – fie pentru a le propune ceva, fie pentru a face schimb de contacte.

„Suntem modeste în legătură cu business-ul nostru. Trebuie să învățăm să cerem pentru că atunci când cerem, oamenii vor fi mult mai deschiși și vor încerca să ajute.”, a declarat Catrinel Frătean.

Raluca și Andrei Trifan sunt alături unul de celălalt în viață și în afaceri, într-unul dintre cele mai mari lanțuri de restaurant tip fast-food, Subway. Cel mai important sfat pe care l-au oferit ei este despre siguranță.

 „Nu vă faceți scenarii optimiste pentru primii ani de afacere. Dacă sunteți pregătite pentru tot ce-i mai rău, veți fi capabile să treceți peste orice impediment cu success”, a fost sfatul onest și realist oferit de Raluca Trifan.

Totodată, Vlad Andriescu, redactor – șef la start-up.ro a discutat despre importanța storytellingului în business, accentuând faptul că o poveste originală livrată publicului într-un mod inovator scurtcircuitează modul de penetrare pe piață sau creează o nevoie în rândul unor clienți care încă nu știu că o au.

În cadrul evenimentului, Anca Șerban, Fondator @ ManierArt o organizat un workshop în care le-a arătat punctual participanților de la The Woman Entrepreneurship Workshops ce presupune eticheta de masă într-un mediu business și cum se utilizează corect vesela.

 

 

 

Citiți și despre: