Pinum inaugurează cel de-al doilea showroom din acest an

12.07.2017

Ca urmare a evoluției pieței din Moldova, Pinum – unul dintre cei mai mari jucători pe piața locală de uși, ferestre și parchet – inaugurează primul showroom de profil din zonă, în Iași. Acesta este cel de-al doilea showroom deschis de companie, Pinum inaugurând la București cel mai mare showroom de uși, ferestre și parchet din Europa de Est. Astfel, Pinum își extinde rețeaua de distribuție la nivel național.

Sfârșitul anului trecut a adus o creștere spectaculoasă de proiecte imobiliare de amploare, iar inițiative promovate de diverși investitori au contribuit la creșterea achizițiilor de uși de interior sau exterior, precum și de materiale pentru amenajări interioare. Astfel că Pinum a investit aproximativ 27.000 de euro în deschiderea primului showroom din zona Moldovei, fiind situat în situat Șos. Națională Nr. 1 – Complex Podu de Piatră.

„Extinderea rețelei de showroom-uri la nivelul întregii țări are la bază dezvoltarea continuă a pieței locale și creșterea nivelului de exigență al clienților. Prin deschiderea noului showroom Pinum din Iași, ne dorim să le oferim tuturor categoriilor de clienți experiența produselor de cea mai înaltă calitate, cu stil tipic italian”, a declarat Francesco Curcio, Director General Executiv Pinum.

Noul spațiu oferă o gamă variată de uși de interior și uși de intrare, precum și modele de parchet de la branduri italiene, cu care Pinum a dezvoltat parteneriate solide în ultimii ani. Totodată, clienții găsesc, în noul showroom, produse care se pot adapta oricărui buget sau oricărei preferințe de stil – clasic, modern sau elegant – și totodată, beneficiază de consultanță specializată în vederea soluțiilor de amenajare interioară sau exterioară, conform ultimelor tendințe ale pieței.

Anul acesta, Pinum a aniversat 25 de ani de tradiție pe piața locală, marcând acest moment cu inaugurarea, la București, a celui mai mare showroom de uși, ferestre și parchet din Europa de Est, precum și o nouă linie de producție PVC. Drept urmare, în prezent, compania deține showroom-uri în București, Constanța, Cluj și o rețea complexă de distribuitori la nivelul întregii țări. În plus, în perioada următoare, Pinum deschide încă un showroom propriu în Timișoara.

 

 

Citiți și despre:

  • Pinum, 80% cotă de piață pe segmentul de uși premiumPinum, 80% cotă de piață pe segmentul de uși premium Compania care “deschide ușile” Casei Poporului, Parlamentului din Bagdad și Centrului Olimpic din Moscova. Cei care lucrează în industria de profil și nu numai știu că ușile Pinum sunt unele de top. Acestea […]
  • Afaceri în creștere pentru Sun PlazaAfaceri în creștere pentru Sun Plaza După al treilea trimestru din acest an, centrul comercial Sun Plaza a raportat o creștere de 11% a cifrei de afaceri. Astfel, la aproape cinci ani de la deschidere, mall-ul îşi consolidează poziţia în top […]
  • Decizia de cumpărare online, influenţată de activităţile de CSRDecizia de cumpărare online, influenţată de activităţile de CSR La nivel global, peste jumătate din dintre consumatorii online din 60 de ţări (55%) şi-au declarat disponibilitatea de a plăti mai mult pentru produse şi servicii oferite de companii care sunt devotate […]
  • Lidl deschide un nou magazin în BucureştiLidl deschide un nou magazin în Bucureşti Retailerul Lidl deschide mâine, 29 septembrie, cel de-al 23-lea magazin din Capitală şi al 30-lea din Bucureşti-Ilfov. Magazinul va fi situat pe strada Berceni şi a creat 20 de locuri de muncă. Unitatea va […]
  • Ce bugete alocă românii pentru cumpărăturile online?Ce bugete alocă românii pentru cumpărăturile online? Compania 2Performant Network S.A. a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 3,68 milioane lei în prima jumătate a anului, în creștere cu 25% față de perioada similară a anului trecut. În cadrul […]