Platforma mySmarty, disponibilă acum și în România

19.07.2017

MySmarty, cea mai puternică platformă SaaS (Software as a Service) pentru marketing și interacțiunea cu clienții, devine disponibilă acum şi în România. Platforma se mai regăseşte în ţări precum Israel, Palestina, Olanda, Spania și Bulgaria şi oferă comercianților un instrument complex și foarte eficient de marketing B2C.

Mai exact, mySmarty oferă un sistem revoluționar de feedback, un sistem integrat de fidelizare a clienților, un sistem direct de comunicare cu aceștia, un sistem targetat de promovare inovatoare și un sistem complex de raportare a datelor analitice.

„Într-o lume digitalizată, în care clienții avansează, prin intermediul calculatorului sau telefonului mobil smart, până la 60% din procesul de cumpărare în mediul online, este esențial pentru comercianți să comunice cu aceștia pe toate canalele digitale relevante. Dar puține dintre aceste canale digitale pun în interacțiune acum, în mod relevant, comercianții, clienții deja fideli acestora, precum și potențialii clienți – toate sub forma unei platforme de tip SaaS. Aceasta este misiunea mySmarty, o platformă special gândită și testată în piețe precum Israel, Olanda și Spania, care se lansează în România după ce a trecut printr-un proces complex de calibrare și adaptare la specificul pieței locale”, au anunţat reprezentanţii platformei.

Înscrierea pe platforma mySmarty și revendicarea profilului afacerii este gratuită.

Astfel, comercianții au posibilitatea de a completa și îmbogăți cu imagini profilul de bază. Apoi pot alege pachetul de servicii mySmarty care li se potrivește cel mai bine pentru a beneficia de potențialul platformei: acces ușor la clienți, informații despre clienți, vânzare recurentă, clienți fidelizați, profit.

Odată instalată, clienții acestui magazin vor putea da feedback în aplicație în legătură cu fiecare interacțiune specifică cu comerciantul, în termen de 14 zile de la fiecare tranzacție, și vor beneficia de un anumit procent de cash-back pentru fiecare astfel de feedback acordat.

Pe de altă parte, prin intermediul mySmarty, în baza unui abonament, comerciantul va putea trimite clienților notificări cu privire la promoții, reduceri, oferte speciale, alte campanii și inițiative de marketing.

De asemenea, se poate opta pentru un abonament care să permită targetarea de potențiali clienți, dintre cei înregistrați pe platformă în aceeași arie geografică (oraș, județ). Astfel, platforma mySmarty poate genera business nou pentru comercianți, dar și conversie online-offline.

„Viziunea noastră este ca în termen de un an de la data lansării, mySmarty să fie platforma cea mai accesată de clienții din România pentru a se informa cu privire la comercianții cu care doresc să interacționeze, atât cu privire la calitatea serviciilor/produselor acestora pe baza rating-urilor din aplicație, cât și cu ofertele acestora. Credem că putem ajuta comercianții să facă campanii de marketing inovatoare prin intermediul mySmarty și să își crească cifra de afaceri”, spune Marius Koritar, CEO al mySmarty România.

La ora actuală, platforma mySmarty are încărcate profilele a peste 400.000 de comercianți din Israel și țările în care funcționează, urmând ca și în România să încorporeze întregul mediu de afaceri național, acomodând toate tipurile de comercianți/organizații/instituții relevante pentru clienți, de la magazine, restaurante, hoteluri, la muzee, cabinete notariale, de avocatură.

 

 

Citiți și despre: