Poşta Română şi Domino Plaza au deschis prima franciză a operatorului de servicii poştale

09.09.2014

Compania Naţională Poşta Română şi Domino Plaza au deschis prima franciză a operatorului naţional de servicii poştale, în Bucureşti, aproximativ 80.000 de locuitori din Cartierul Tei putând astfel să-şi plătească facturile sau să expedieze colete din acelaşi loc în care îşi fac şi cumpărăturile.

Potrivit contractului semnat cu Poşta Română, subunitatea poştală Partener Domino a fost dotată de către beneficiarul de franciză cu toate echipamentele impuse de activitatea poştală, inclusiv cu sistemele de securitate necesare. Costul estimat al investiţiilor făcute de către Domino Servicii Diverse SRL se ridică la aproximativ 40.000 de lei.

În cadrul subunităţii vor lucra 3 angajaţi, care vor oferi toate produsele şi serviciile din portofoliul Poştei Române, cu excepţia distribuţiei de pensii.

„În era digitală, unele locaţii tradiţionale ale Poştei nu mai sunt viabile. Mutând serviciul în lanţuri de magazine poziţionate comercial, clienţii beneficiază de o experienţă completă de retail. Prin acest parteneriat, Poşta Română, în calitate de francizor, îşi va optimiza portofoliul de produse şi servicii, dar şi costurile operaţionale, raportat la valoarea adăugată a acestora”, a declarat Alexandru Petrescu, Directorul General al Poştei Române.

Beneficiarul de franciză va raporta Poştei Române veniturile încasate, din care va păstra o sumă constituită din comisioane fixe aplicate pe serviciu sau produs furnizat. La această sumă finală, operatorul naţional de servicii poştale va mai încasa o redevenţă de 2%.

„Acest parteneriat cu Poşta Română este o oportunitate de business pentru noi, inclusiv în sensul fidelizării şi extinderii numărului de clienţi. Credem foarte mult în serviciile şi produsele partenerului nostru şi vrem să profităm de potenţialul său de dezvoltare. Analizăm extinderea acestui parteneriat şi în alte oraşe din ţară, unde, la fel ca şi în Bucureşti, să lucrăm cu tarifele Poştei Române şi ZERO comision perceput clienţilor”, a declarat Anca Cîmpeanu, Director al complexului Domino Plaza.

Tarifele produselor şi serviciilor furnizate prin beneficiarul de franciză vor fi cele practicate de Poşta Română în toată reţeaua sa, fără niciun fel de cost suplimentar.

Încasările anuale estimate în subunitatea poştală Partener Domino sunt de aproximativ 1 milion de lei, cu un profit estimat pentru Poşta Română de 78.000 de lei, iar veniturile anuale estimate ale Domino Servicii Diverse sunt de peste 150.000 de lei.

Citiți și despre: