Power Electric, soluții complete de iluminat pentru toate aplicațiile

01.07.2016

Compania furnizează sisteme pentru iluminat complexe și inovatoare. Power Electric este prezentă pe piața românească de profil din anul 1994. De-a lungul celor 22 de ani de activitate, compania s-a bucurat de perioade de creștere accelerată, în alternanță cu perioade de consolidare și cu momente mai dificile, generate în principal de transformările economice și fiscale prin care a trecut România.

Spre exemplu, în perioada de recesiune, Power Electric a luat decizia de a se concentra pe organizație, pe dezvoltarea acesteia prin analiza și îmbunătățirea proceselor interne și a aplicațiilor informatice utilizate în activitățile operaționale și manageriale. În acest mod,  compania și-a crescut notorietatea în piață, câștigând astfel mulți dintre clienții fideli cu care are și astăzi parteneriate solide.

„Entuziasmul și dorința de a crește și de a dezvolta compania ne-au caracterizat chiar din prima zi de activitate. Provocarea însă, în orice fel de afacere, cred ca stă în abilitatea de a stimula continuu entuziasmul și creativitatea echipei, și am convingerea că noi am reușit să facem acest lucru”, declară Florin Niculae, manager general Power Electric.

Produse variate și servicii complete

Power Electric are un portofoliu complex, construit ca un mix de produse și servicii care să răspundă oricărei solicitări din domeniul iluminatului, dar și celui electric.

Iluminatul profesional contribuie în cea mai mare proporție la cifra de afaceri a companiei

„Cu un portofoliu de aproximativ 15.000 de articole active și un total de 80.000 de produse disponibile în procesul de ofertare, putem furniza soluții inovative și eficiente energetic pentru sisteme de iluminat industrial și pentru birouri, pentru sisteme de iluminat arhitectural, stradal și urban, sisteme de iluminat pentru arenele sportive, pentru magazine, hoteluri și restaurant, atât ambiental, funcțional sau de accent, cât și pentru iluminatul  de siguranță, care este necesar și obligatoriu conform legii și trebuie să acopere mai multe funcțiuni: iluminatul pentru circulația și evacuarea persoanelor din clădiri, iluminatul împotriva panicii, pentru marcarea hidranților interiori, pentru intervenții în zone de risc”, susține Florin Niculae.

Compania acoperă toate ariile și aplicațiile de iluminat, inclusiv iluminatul special, precum lămpi de protecție pentru sălile de cinema, lămpi cu radiație UV și corpuri de iluminat pentru sterilizarea și dezinfecția aerului, lămpi anti insecte și lămpi cu radiație în spectrul infraroșu pentru încălzire.

Power Electric completează oferta de produse cu serviciile complementare necesare, cerute de clienți, precum analiză/auditare a sistemelor de iluminat existente și oferire de soluții pentru eficientizarea consumului energetic, în special în zona industrială sau office, reproiectare sau proiectare a sistemelor noi de iluminat profesionale în forma clasică, dar mai ales în forma complexă care să integreze corpuri de iluminat LED, senzori, elemente KNX de control și comandă centralizată a sistemului de iluminat, cu scopul de a optimiza consumul de electricitate.

Varietatea acestui portofoliu de produse este asigurată de un număr mare de furnizori, selectați cu atenție. Printre partenerii Power Electric se numără atât producători direcți, cât și reprezentanți locali ai unor producători internaționali de produse pentru iluminat: Philips Lighting România, Gewiss România, Mitas Poles Industries, Zumtobel Lighting, Cooper Industries România, Legrand România, Feilo Sylvania, Elba, Artemide, Germicidal Lamps & Applications.

Garanția calității asigurată prin toate metodele

„Ca și în cazul partenerilor comerciali, ne uităm cu multă atenție și la organizațiile de profil din România sau internaționale, în efortul nostru de a implementa modele de business recunoscute și care s-au dovedit de succes în alte țări europene”, menționează managerul general al companiei.

Power Electric este membru al unor organizații de profil, precum Fegime – federația europeană a distribuitorilor independenți de materiale electrice, care numără 18 organizații naționale și peste 230 de firme. Scopul federației este acela de a sprijini companiile partenere, combinând avantajele oferite de prezența internațională cu avantajele date de flexibilitatea, agilitatea și serviciile de calitate ale fiecărui distribuitor.

„Ca președinte al Fegime România, din care  fac parte în acest moment companiile Consolight, Levirom și Power Electric, mi-am asumat misiunea de a dezvolta această organizație, în scopul de a obține avantaje pentru membrii și pentru clienții acestora, la fel ca în celelalte țări europene. Cred că suntem pe drumul cel bun, în prezent se desfășoară  campania comună Optimizează și economisește derulată de Fegime – Philips, adresată instalatorilor, proiectanților și distribuitorilor de echipamente electrice și de iluminat”, adaugă Florin Niculae, managerul general al companiei.

Apartenența la o astfel de organizație este cu atât mai avantajoasă, cu cât piața serviciilor, produselor și materialelor electrice este într-o dinamică evidentă, pe două direcții majore. Prima este reprezentată de integrarea sistemelor electrice, deoarece, în prezent, segmentul instalațiilor electrice se suprapune cu cel al instalațiilor de curenți slabi, astfel toate sistemele integrându-se.

Cea de-a doua tendință este reprezentată de adoptarea soluțiilor de iluminat LED pe scară tot mai largă, atât în zona profesională, cât și în zona rezidențială. Lucru demonstrat de analizele efectuate la nivel regional pentru centrul și estul Europei, care arată că produsele pentru iluminat de tip LED au ajuns în 2015 la vânzări de 581 milioane de euro (26,8% din total) față de 398 milioane de euro (19,8%) în anul 2014.

Dezvoltare pentru servicii de calitate

Power Electric este în continuă dezvoltare pentru a putea oferi produse și servicii de calitate, din acest plan de dezvoltare făcând parte și mărirea echipei de angajați, care astăzi numără 50 de membri.

Compania susține instruirea acestora prin diverse traininguri sau cursuri externe de calificare, aprofundare sau certificare în funcție de specificul activității, sau prin organizarea de întâlniri interne și training-uri prin intermediul cărora toți angajații să includă în activitățile curente valorile companiei: performanța și excelența serviciilor și produselor oferite, construirea unor parteneriate de încredere, creativitatea și flexibilitatea.

Proiecte de responsabilitate socială și investiții

Pe lângă activitatea curentă care vizează starea de sănătate, siguranța și condițiile de lucru ale angajaților, Power Electric acordă o mare importanță și responsabilității sociale, implicându-se în proiecte cu impact social, de cercetare sau educațional.

Un astfel de proiect este parteneriatul cu Fundația Metropolis pentru dotarea unui centru social destinat tinerilor din București. Centrul cuprinde săli de studiu, spații de recreere, dormitoare, sală de mese și alte spații comune sau de deservire, Power Electric ocupându-se de dotarea spațiilor cu corpuri și surse de iluminat.

Un alt parteneriat similar este cel cu Asociația Solar Decathlon pentru proiectul EFdeN. Acesta este un proiect de cercetare și educare, materializat într-o locuință sigură, confortabilă și prietenoasă cu mediul, care are ca obiectiv să aducă o viziune nouă în strategia urbană din România prin punerea la dispoziția specialiștilor a unui prototip de locuință care înglobează tehnologii noi și cu o eficiență ridicată, să contribuie la extinderea parteneriatului public – privat în domeniul construcțiilor și să aducă elemente noi în curriculumul de studiu din universitățile de profil din țară.

Planuri de viitor în beneficiul tuturor clienților

Power Electric are în desfășurare și o serie de investiții interne și proiecte de altă natură, ca de exemplu un nou showroom care să devină sursă de inspirație pentru proiectanți și arhitecți, dar și implementarea și utilizarea standardului internațional ETIM (electro-technical information model) prin care să faciliteze schimbul electronic de date al tuturor membrilor Fegime cu furnizorii și partenerii comerciali.

Conducerea companiei își propune ca în viitor să își dezvolte prezența în zona de proiecte complexe în iluminat prin produse și servicii specifice. Nu în ultimul rând, Power Electric are proiecte și în zona de on-line, cu noi platforme B2B și B2C  și pentru extinderea celor existente cu noi funcționalități.

Pe termen lung, planurile companiei includ acțiuni și parteneriate care să ducă la înlocuirea pe scară largă a sistemelor de iluminat clasice cu altele noi, eficiente energetic și prietenoase cu mediul înconjurător. De asemenea, se dorește alinierea la strategiile și trendul european, enunțate la evenimentul Light & Buliding Europe 2016 de la Frankfurt de reprezentanții Lighting Europe, acelea de continuare a procesului pentru creșterea eficienței energetice în iluminat, implementarea sistemelor inteligente de iluminat ILS și a conceptului Human Centric Light HCL, prin care sănătatea și bunăstarea omului este prioritară în procesul de design, instalare și utilizare a sistemelor de iluminat.

„Viziunea noastră este să devenim prima opțiune pentru companiile din România care caută sisteme de iluminat eficiente și servicii specifice de calitate, oferite cu promptitudine și integritate. Într-un parteneriat solid și de încredere, noi vom reuși să oferim soluții viabile acolo unde alții renunță și vom fi lângă clienții noștri  pentru a le oferi un portofoliu variat de produse, dar și sisteme complexe și eficiente energetic.”

Anul 2015 a fost foarte bun pentru Power Electric, cifra de afaceri depășind 8,5 milioane de euro, în creștere cu 17% față de anul precedent. De aceea, pentru anul în curs, obiectivul este acela de a depăși 10 milioane de euro.

„Planurile noastre pe termen scurt sau lung decurg din misiunea pe care ne-am asumat-o: să furnizăm soluții de iluminat complete, inovative și eficiente, prin pasiunea și dedicația unei echipe de profesioniști, prin servicii și produse de calitate și de ultimă tehnologie”, încheie Florin Niculae, manager general Power Electric.

 

Citiți și despre:

  • Saint-Gobain – 350 de ani de inovaţie și sustenabilitateSaint-Gobain – 350 de ani de inovaţie și sustenabilitate Vânzări de 41 de miliarde de euro la soluțiile inovatoare pentru dezvoltare economică durabilă, eficienţă energetică şi protecţia mediului înconjurător. Saint-Gobain este una dintre cele mai mari 100 companii […]
  • Morandi, produse tradiționale româneștiMorandi, produse tradiționale românești Compania îmbină valorile autentice ale satului vasluian cu exigențele standardelor europene. Compania Morandi a fost înființată în anul 1993 de familia Moraru, având ca obiect de activitate inițial morăritul. […]
  • Power Electric, soluții viabile și servicii de cea mai înaltă calitatePower Electric, soluții viabile și servicii de cea mai înaltă calitate Compania a inaugurat un nou showroom cu spații personalizate și o suprafață de 4.000 de mp. Scăderea investițiilor de la începutul anului a adus noi provocări în mai multe domenii, printre piețele afectate […]
  • LG Trans, cel mai mare transportator SILOLG Trans, cel mai mare transportator SILO Compania deține un parc auto configurat pentru transporturi SILO în care investește permanent. LG Trans a fost înființată în septembrie 2002, de către Teodor Călugăr, imediat după terminarea facultății […]
  • AFEER – “vocea” furnizorilor de energieAFEER – “vocea” furnizorilor de energie Liberalizarea pieței de energie aduce România în zona de interes a multor investitori străini. Asociația Furnizorilor de Energie Electrică din România va aniversa, anul viitor, nu mai puțin de 10 ani de la […]