Praktiker lansează două carduri de reduceri pentru clienţii speciali

21.06.2017

Praktiker a creat, special pentru clienţii fideli, două carduri de fidelitate – BLUE şi GOLD. Acestea aduc beneficii pe viaţă constând în preţuri speciale, discount-uri şi chiar cadouri pentru acasă. Aşadar, retailerul de bricolaj este alături de clienţii săi fideli şi îi ajută să ţină pasul cu toate schimbările din casele lor, pentru ca aceştia să-şi poată transforma locuinţele exact aşa cum îşi doresc.

Beneficiile cardurilor de fidelitate

Posesorii acestor carduri de fidelitate se pot bucura de oferte speciale, cum ar fi cuponul de 20% reducere la un produs la alegere, prezent în actualul catalog de oferte disponibil în magazine. În plus, beneficiază de reduceri pe viaţă şi pot obţine până la 100% reducere la serviciile Praktiker. Orice posesor de card de fidelitate are acces la propriul cont online unde poate verifica, în orice moment, statusul cardului.

„Programul de fidelitate pe care îl oferim la Praktiker prin intermediul cardurilor BLUE şi GOLD este unic pe piaţa DIY din România, fiind şi cel mai important diferenţiator al nostru. În prezent, 450.000 de clienţi Praktiker beneficiază de avantajele celor două carduri pe care le punem gratuit la dispoziţia celor care trec pragul magazinelor noastre din toată ţara, dintre care 110.000 sunt deţinători de carduri active GOLD. Într-o piaţă în care nivelul concurenţei este foarte ridicat, ne bucurăm să răsplătim fidelitatea clienţilor Praktiker prin toate beneficiile aduse de cele două carduri. De altfel, anul acesta am acordat cele mai mari discount-uri înregistrate, sub formă de voucher, în valoare de 1.082,6 lei pentru un deţinător de card GOLD şi 912,25 lei în cazul cardului BLUE. Clienţii noştri fideli fac achiziţii de 4 ori pe an, în medie, şi au un coş mediu de 3 ori mai mare decât cel al clienţilor care nu deţin un card de fidelitate. Ei reprezintă barometrul nostru – ştim care sunt cerinţele şi dorinţele lor, facem studii şi dezvoltăm permanent servicii şi aplicaţii dedicate, iar în acest fel devenim tot mai buni datorită lor.”, a spus Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker România.

Cum se utilizează cardul de fidelitate Praktiker

Pentru a acumula valoarea fiecărei achiziţii pe cardul Praktiker, acesta va fi prezentat la casa de marcat de fiecare dată când sunt efectuate cumpărături. Atunci când valoarea cumpărăturilor pe cardul de fidelitate atinge pragul de 3.000 lei, cumulat în ultimele 12 luni, poate fi solicitat voucher-ul valoric de 5% reducere pentru achiziţiile deja efectuate, pentru articole rabatabile. Din acest moment, voucher-ul poate fi solicitat după fiecare achiziţie, urmând a fi utilizat la următoarea cumpărătură.

Când suma cumpărăturilor efectuate ajunge la 15.000 lei în ultimele 12 luni, cumpărătorul devine automat client GOLD pentru doi ani şi primeşte 10% reducere la fiecare achiziţie, direct la casa de marcat. După cei doi ani de statut GOLD, clientul poate prelungi statutul încă 2 ani dacă valoarea achiziţiilor din ultimele 12 luni este de 15.000 lei sau poate reveni la statutul de client BLUE.

 

 

Citiți și despre:

  • Praktiker împlineşte 15 ani de activitate pe piaţa localăPraktiker împlineşte 15 ani de activitate pe piaţa locală Praktiker aniversează 15 ani de activitate pe piaţa locală şi îşi răsplăteşte clienţii cu un cadou pe măsură: un apartament cu 4 camere în Bucureşti, aflat în ansamblul rezidenţial PALLADIUM RESIDENCE. "De […]
  • Parteneriat între UniCredit Bank şi reţeaua iSTYLEParteneriat între UniCredit Bank şi reţeaua iSTYLE Clienţii de carduri UniCredit Bank şi UniCredit Consumer Financing beneficiază de condiţii speciale la achiziţionarea telefoanelor iPhone 6s şi 6s Plus din reţeaua iSTYLE. Astfel, continuând strategia de […]
  • Black Friday: PayU România estimează tranzacții în creştere cu 60%Black Friday: PayU România estimează tranzacții în creştere cu 60% PayU România estimează o creștere cu 60% a volumelor tranzacționate de Black Friday 2016, ajungând la o valoare de 110 milioane lei, comparativ cu nivelul raportat anul trecut. Din totalul comenzilor, 25% vor […]
  • Brico Dépôt inaugurează șase noi magazine Brico Dépôt inaugurează șase noi magazine Brico Dépôt a anunţat inaugurarea a șase noi magazine a căror transformare a început în luna august. Compania a ajuns astfel la opt unități pe piața locală. Fiecare dintre aceste magazine se bazează pe o nouă […]
  • Praktiker România, preluat de Search ChemicalsPraktiker România, preluat de Search Chemicals Praktiker România a anunţat astăzi că în cursul zilei de 24 februarie a fost definitivată preluarea retailerului de bricolaj de către Search Chemicals, o companie românească înființată în anul 2003, care se […]