Preluarea supermarketurilor Billa de către Carrefour, analizată de Concurenţă

03.03.2016

Consiliul Concurenţei analizează operaţiunea de concentrare economică prin care grupul Carrefour preia controlul asupra activității de retail operată în România sub marca „Billa” a grupului Rewe (Billa România SRL și Billa Invest Construct SRL).

„Deşi tranzacţia a fost notificată iniţial Comisiei Europene, Consiliul Concurenţei din România a fost considerată autoritatea cea mai potrivită pentru a realiza o analiză detaliată a pieţelor pe care Carrefour îşi consolidează poziţia în urma preluării magazinelor Billa”, a anunţat instituţia de concurenţă.

Autoritatea va evalua operaţiunea de concentrare economică din punct de vedere al compatibilităţii acesteia cu un mediu concurenţial normal, în conformitate cu Regulamentul privind autorizarea concentrărilor economice.

Carrefour este membră a Grupului Carrefour, ce activează pe piaţa comercializării cu amănuntul de produse alimentare şi nealimentare de consum curent în peste 30 de ţări. În România, Carrefour operează prin intermediul magazinelor de tip hypermarket (Carrefour Hypermarket), supermarket (Carrefour Market), precum și a magazinelor de proximitate (Carrefour Express).

 

 

Citiți și despre: