Premieră pe piaţa de tâmplărie PVC: Barrier lansează sistemul de franciză

10.11.2014

Producătorul de tâmplărie termoizolantă din PVC, Barrier, a anunţat introducerea primul sistem de franciză din acest domeniul, lansând astfel un nou model de business pe piața pe care activează. Franciza asigură drepturile de exploatare ale brandului, produselor și sistemelor de lucru ale companiei.

„Mă bucur că putem dezvolta primul sistem de franciză din industria tâmplăriei PVC, este un proiect pe care l-am perfectat de-a lungul unei perioade mai lungi de timp. Faptul că Barrier a devenit unul dintre cele mai cunoscute branduri din domeniu, conjugat cu tendința de maturizare a pieței, dar și cu feedback-urile extrem de pozitive pe care le-am primit de la colaboratorii noștri, am considerat că acum este momentul oportun să lansăm oficial acest model de business. Pentru anul viitor vizăm o rețea de 100 de francize la nivel național, cu accent pe București, Moldova și Ardeal ca zone cu cel mai mare potențial de dezvoltare pe termen scurt și mediu”, a declarat Adrian Gârmacea, director general al companiei Barrier.

Taxa pentru franciză este de 5.000 euro, iar pentru ca fiecare unitate francizată să fie operațională, compania investește 30.000 de euro pe magazin.

Pe lângă taxa de franciză care se va plăti la semnarea contractului, fiecare francizat va mai avea nevoie de o investiție de circa 5.000 de euro pentru lucrările civile interioare, chiria spațiului și utilitățile pentru primele 2-6 luni de lucru.

Citiți și despre: