Prima franciză 5 to go s-a prelungit cu încă cinci ani

12.02.2018

Prima franciză 5 to go semnată de către francizorii Radu Savopol și Lucian Bădilă în urmă cu trei ani s-a prelungit în februarie 2018 cu încă cinci ani, indicând faptulcă business-ul este puternic, sustenabil și de viitor.

“Am ales sa fiu antreprenor datorită spiritului meu întreprinzător și totodată libertății iar conceptul 5 este unul simplu și mi s-a părut unul de succes. Impactul colaborării cu 5 to go a fost încă de la început unul pozitiv, conferindu-mi așa cum am mai spus oportunitatea de a îmi fixa propriul ritm în viață. Datorita compatibilității bune dintre mine și 5 to go, și datorită succesului pe care a avut-o cafeneaua mea, am decis să prelungesc franciza cu încă 5 ani și totodată la mijlocului lunii Februarie voi deschide a doua locație 5 to go” francizat 5 to go Horoscop.

Lanțul de cafenele 5 to go este în continuă extindere, ajungând la ora actuală la 70 de locații, astfel, devenind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, nu doar din ţara noastră. În plus, planurile de expansiune nu se opresc aici, 5 to go dorește să depășească 100 de locații în anul curent.

“Suntem bucuroși că francizații aleg stabilitate și prelungesc progresiv contractele de franciză însă ca să fiu sincer nu este o surpriză și nu mă miră acest lucru pentru că cifrele indică o creștere atât a CA per grup cât și individual per locație, de la an la an. Totodată profitul fiecărei cafenele este în creștere iar activitățile operaționale se perfecționează odată cu acumularea de experiență. Toate fiind semnale clare a bunăstării atât a francizaților cât și a grupului, deci, ne așteptăm să înceapă recontractarea și prelungirea francizelor.” Radu Savopol, fondator 5 to go.

În medie, în prezent, o cafenea 5 to go vinde 300 de produse zilnic, iar numărul de clienți a atins pragul de 15.000 în fiecare zi în București și în țară.

La finalul anului 2017, cifra de afaceri a grupului 5 to go a depăşit a 2,8 milioane de euro, daţă de 1,2 miloane de euro în 2016.

Planurile lanţului de cafenele pentru 2018 prevăd atingerea pragului de 150 de unităţi, atât cu 5 to go, cât şi cu 5 to go coffee spot, conceptul dedicat vânzării cafelei în zona de retail şi de birouri. Investiţiile estimate sunt cuprinse între 650.000 şi 800.000 de euro.

 

 

 

Citiți și despre: