Primul magazin social dintr-un centru comercial, deschis în Bucureşti Mall

23.08.2016

Centrul comercial București Mall numără printre noii săi chiriași Bootik, primul magazin social offline, ale cărui venituri merg către proiectul Fundației HOSPICE Casa Speranței de la Adunații Copăceni. Lansat ca un magazin online de tip ”charity gift shop”, Bootik și-a deschis în luna mai a acestui an primul spațiu de desfacere în offline, în incinta București Mall.

Bootik este unic prin faptul că utilizează veniturile din vânzare pentru susținerea proiectului Fundației HOSPICE Casa Speranței de la Adunații Copăceni, ce constă într-un centru socio-medical de îngrijiri paliative pentru copiii afectați de boli rare, genetice, amenințătoare sau limitatoare de viață.

Fiecare obiect disponibil are o poveste proprie și o semnificație aparte prin contribuția pe care o aduce la realizarea unei fapte bune.

Bootik Charity Gift Shop oferă celor care îi trec pragul obiecte decorative, cosmetice 100% naturale, cărți și chiar textile și jucării, create manual exclusiv de către designeri români cunoscuți precum: Mândra Chic, Gran,The Home Creator, Baroque Books sau Wagner Arte.

Proiectul de la Adunații Copăceni, aflat sub patronajul fundației HOSPICE Casa Speranței, își propune să ofere o alternativă unică de servicii medicale și sociale, prin derularea de activități de îngrijire și recreere (terapie prin artă, terapie prin joc, tabere, training-uri pentru părinți etc.), pentru copiii cu afecțiuni incurabile și pronostic limitat de viață și familiile acestora.

 

 

Citiți și despre: