Principalele subiecte care vor fi discutate pe 21 aprilie, la TeCOMM București

19.04.2016

Au mai rămas doar două zile până la Conferința de eCommerce TeCOMM București. Evenimentul va avea loc pe 21 aprilie, la Bucureşti, fiind dedicat atât proprietarii de magazine online, cât și furnizorii ce oferă produse, servicii și soluții de eCommerce

„Puterea magazinelor online și creșterea acestora de la an la an aduce în atenția retailerilor conferințele de profil, unde proprietarii de magazine online, marketerii, alături de persoanele din domeniile conexe au oportunitatea de a afla tactici, studii de caz și tool-uri pe care le pot utiliza pentru evidențierea și diferențierea brandurilor proprii”, au afirmat organizatorii evenimentului.

Tema centrală a acestei ediții este”Power to the Customers”, iar peste 25 de specialiști internaționali și naționali ai celor mai importanți jucători de pe piața de comerț online din UK, Polonia, Irlanda, Danemarca, Olanda și România vor discuta despre situația curentă a pieței, despre provocări, rezultate, soluții eficiente, cifre, statistici și tactici eficiente de promovare, fidelizarea clienților.

În prima parte a conferinţei, reprezentanţi ai companiilor FashionDays, Urgent Cargus, MasterCard, eMag, Zoot.ro, Paravion și Flanco vor discuta despre piața de eCommerce din ţara noastră despre diverse strategii și modalități pe care aceștia le-au folosit pentru a oferi cumpărătorului o experiență unică pe site și ce tool-uri au la dispoziție pentru a-i atrage pe site, de a-i converti și mai apoi de a-i fideliza, în cadrul panelului „Make your Customers Feel Unique”.

Karol Karpinski și Cătălina Ionescu, doi dintre reprezentanții Facebook pentru Europa Centrală și de Est vor vorbi despre provocările și oportunitățile unui magazin online ultilizând  Facebook, prin tema: Discovered on mobile – new rules of engagement in an app-centric world.

De asemenea, Control your online Business…Because hope is not a strategy (speranța nu este o strategie) este debate-ul din cadrul TeCOMM în care se vor dezbate modalități cu privire la decizia clientului în funcție de ce strategii avem în fiecare aspect al contactului cu el și cum îi putem influența decizia. Speakerii prezenți în panel sunt reprezentanți ai companiilor: Banca Transilvania, MobilPay, Veinteractive, ProfitShare, ContentSpeed, Service Return și IIH Nordic (Danemarca).
Participanții din sală vor avea posibilitatea să lanseze la rândul lor provocări, astfel încât speakerii să le ofere soluții.

A doua parte a evenimentului va fi împărțită în trei săli, cuprinzând 8 workshop-uri tematice, din care 3 workshop-uri vor fi adresate marketing-ului digital în cadrul MarkDay (eveniment conex aflat sub umbrela TeCOMM).

 

 

Citiți și despre: