Producătorul de biscuiţi Dr Gerard a preluat compania Artur

01.07.2015

Dr Gerard, unul din cei mai mari producători de biscuiți și napolitane din Europa Centrală şi de Est, a cumpărat 100% din acţiunile Artur de la Mieszko Group. Tranzacţia face parte din strategia Dr Gerard de creştere viitoare a operaţiunilor companiei în Polonia şi în străinătate, precum şi de consolidare a pieţei.

Dr Gerard a fost achiziţionată de fondul privat de investiţii Bridgepoint, în octombrie 2013.

„Achiziţia Artur înseamnă primul nostru pas în direcţia consolidării pieţei de biscuiți, care actualmente este fragmentată în Europa Centrală şi de Est”, a declarat Jaroslaw Zawadzki, CEO al Dr Gerard.

Conform acestuia, prin această tranzacţie, dimensiunea afacerii va creşte cu circa 20%.

„Obiectivul nostru pentru următorii ani este de a atinge o poziţie majoră pe toate pieţele din Europa Centrală şi de Est unde suntem prezenţi. Acest obiectiv se aplică pieţei interne din Polonia, unde creştem de peste douăzeci de ani, precum şi pieţelor din Republica Cehă, Slovacia, Ungaria şi România. De ani de zile exportăm produsele noastre pe aceste pieţe, iar acum operăm acolo şi prin intermediul unor companii locale, dezvoltând structuri de vânzări şi investind în marketing”, a mai spus CEO-ul Dr Gerard.

Dr Gerard este unul din cei mai mari producători de produse dulci din Europa Centrală şi de Est, cu o gamă de produse care acoperă peste 200 de sortimente diferite. Firma dispune de trei fabrici de producţie în Polonia.

Pe lângă vânzările de pe piaţa internă, Dr Gerard exportă produse în peste 30 de ţări, însemnând mai mult de 30% din venituri, totalizând aproape 70 de milioane de euro în 2014m

România este una dintre cele mai importante piețe pentru Dr Gerard. Din anul 2011, compania a colaborat cu mai mulți importatori, însă momentul decisiv a fost atunci când a început colaborarea cu Alka, liderul de piaţă din zona produselor de tip napolitane, prăjituri şi snacks-uri.

În viitorul apropiat, Dr Gerard intenționează să înfiinţeze Dr Gerard România, al cărui principal obiectiv este să dezvolte o cooperare mai strânsă cu partenerii actuali și să dezvolte în continuare produse de marcă.

 

 

Citiți și despre:

  • Ruukki are o nouă strategie de dezvoltareRuukki are o nouă strategie de dezvoltare Ruukki Construction se va concentra pe piața acoperișurilor rezidențiale, strategia de dezvoltare a companiei axându-se pe lansarea de noi categorii de produse de tipul acoperișurilor metalice cu panouri […]
  • Companiile trebuie să se axeze mai mult pe clientCompaniile trebuie să se axeze mai mult pe client Companiile trebuie să se axeze mai mult pe o abordare de business îndreptată către client, iar acele firme care refuză să adopte un astfel model de business şi care îşi menţin structurile organizaţionale […]
  • ETİ Gıda deschide o fabrică de dulciuri în RomâniaETİ Gıda deschide o fabrică de dulciuri în România Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) a acordat un împrumut în valoare de 23 milioane euro pentru extinderea în România a producătorului turc de dulciuri ETİ Gıda Sanayi ve Ticaret […]
  • Flanco preconizează vânzări de 15 milioane euro prin eMAG MarketplaceFlanco preconizează vânzări de 15 milioane euro prin eMAG Marketplace Flanco Retail estimează vânzări de 15 milioane de euro prin eMAG Marketplace, în 2015, după ce compania a intrat în platforma eMAG, Marketplace, în octombrie 2014. La ora actuală, Flanco listează online, prin […]
  • Târg de job-uri în București – Angajatori de TOPTârg de job-uri în București – Angajatori de TOP Cei în căutarea unui loc de muncă sunt așteptați în acest final de săptămână la târgul Angajatori de TOP, care are loc pe 25 și 26 octombrie, la Sala Palatului. 25% dintre job-urile disponibile sunt pentru […]